Palveluliiketoiminnan englannin kieli ja viestintäLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: R301LL97OJ
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
- Opetuskieli
- suomi
- englanti
- Korkeakoulu
- Peppi
Osaamistavoitteet
Pystyt toimimaan haastavissa vuorovaikutustilanteissa ja kommunikointiin englanniksi oman ammattialasi työympäristössä ja verkostoissa. Osaat kirjoittaa alaasi liittyviä liike-elämän asiatekstejä sekä kykenet valmistelemaan ja pitämään suullisia esityksiä ja myyntipuheita vakuuttavasti eri kohderyhmät huomioiden. Ymmärrät ja osaat käyttää liiketalouden ja talouselämän perussanastoa sekä oman erikoisalasi termistöä.
Kompetenssit: Kansainvälistymisosaaminen, myyntiosaaminen, vuorovaikutus- ja viestintäosaaminen
Sisältö
- kansainvälisyys ja englannin kielen osaaminen
- viestintä- ja vuorovaikutustaidot
- myyntiosaaminen
Esitietovaatimukset
NULL
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Kansainvälisyysosaaminen ja englannin kieli: Pystyt vuorovaikutteiseen kommunikointiin englannin kielellä työympäristössä.
Osaat käyttää ammattialasi englannin peruskäsitteistöä asiateksteissä ja erilaisissa työtilanteissa.
Vuorovaikutus- ja viestintäosaaminen: Selviydyt tyydyttävästi suullisissa ja kirjallisissa viestintä- ja asiakaspalvelutilanteissa.
Myyntiosaaminen: Pystyt suoriutumaan tietylle kohderyhmälle suunnatusta myyntipuheesta/-esityksestä.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Kansainvälisyysosaaminen ja englannin kieli: Pystyt sujuvaan, vuorovaikutteiseen kommunikointiin englannin kielellä työympäristössä.
Osaat kirjoittaa englannin kielellä oman alasi asiakirjoja päivittäisten työtehtävien hoitamisessa.
Vuorovaikutus- ja viestintäosaaminen: Selviydyt suullisissa ja kirjallisissa viestintä- ja asiakaspalvelutilanteissa hyvin.
Myyntiosaaminen: Osaat laatia johdonmukaisen ja kohdennetun myyntipuheen/-esityksen ja esittämään sen sujuvasti.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Kansainvälisyysosaaminen ja englannin kieli: Pystyt sujuvaan vuorovaikutteiseen kommunikointiin englannin kielellä työympäristössä erilaiset ja monikulttuuriset kohderyhmät huomioiden.
Osaat kirjoittaa selkeitä ja hyvin jäsenneltyjä asiakirjoja englannin kielellä käyttäen ammattikäsitteistöä.
Vuorovaikutus- ja viestintäosaaminen: Toimit erinomaisesti haastavissakin suullisissa ja kirjallisissa viestintä- ja asiakaspalvelutilanteissa.
Osaa antaa ja vastaanottaa palautetta rakentavasti.
Myyntiosaaminen: Osaat laatia hyvin johdonmukaisen ja tarkoin kohdennetun myyntipuheen/-esityksen ja esittämään sen erinomaisen sujuvasti ja erittäin vakuuttavasti.