Siirry suoraan sisältöön

Palveluliiketoiminnan englannin kieli ja viestintäLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: R301LL97OJ

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op
Opetuskieli
suomi
englanti
Korkeakoulu
Peppi

Osaamistavoitteet

Pystyt toimimaan haastavissa vuorovaikutustilanteissa ja kommunikointiin englanniksi oman ammattialasi työympäristössä ja verkostoissa. Osaat kirjoittaa alaasi liittyviä liike-elämän asiatekstejä sekä kykenet valmistelemaan ja pitämään suullisia esityksiä ja myyntipuheita vakuuttavasti eri kohderyhmät huomioiden. Ymmärrät ja osaat käyttää liiketalouden ja talouselämän perussanastoa sekä oman erikoisalasi termistöä.

Kompetenssit: Kansainvälistymisosaaminen, myyntiosaaminen, vuorovaikutus- ja viestintäosaaminen

Sisältö

- kansainvälisyys ja englannin kielen osaaminen

- viestintä- ja vuorovaikutustaidot

- myyntiosaaminen

Esitietovaatimukset

NULL

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Kansainvälisyysosaaminen ja englannin kieli: Pystyt vuorovaikutteiseen kommunikointiin englannin kielellä työympäristössä.
Osaat käyttää ammattialasi englannin peruskäsitteistöä asiateksteissä ja erilaisissa työtilanteissa.

Vuorovaikutus- ja viestintäosaaminen: Selviydyt tyydyttävästi suullisissa ja kirjallisissa viestintä- ja asiakaspalvelutilanteissa.

Myyntiosaaminen: Pystyt suoriutumaan tietylle kohderyhmälle suunnatusta myyntipuheesta/-esityksestä.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Kansainvälisyysosaaminen ja englannin kieli: Pystyt sujuvaan, vuorovaikutteiseen kommunikointiin englannin kielellä työympäristössä.
Osaat kirjoittaa englannin kielellä oman alasi asiakirjoja päivittäisten työtehtävien hoitamisessa.

Vuorovaikutus- ja viestintäosaaminen: Selviydyt suullisissa ja kirjallisissa viestintä- ja asiakaspalvelutilanteissa hyvin.

Myyntiosaaminen: Osaat laatia johdonmukaisen ja kohdennetun myyntipuheen/-esityksen ja esittämään sen sujuvasti.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Kansainvälisyysosaaminen ja englannin kieli: Pystyt sujuvaan vuorovaikutteiseen kommunikointiin englannin kielellä työympäristössä erilaiset ja monikulttuuriset kohderyhmät huomioiden.
Osaat kirjoittaa selkeitä ja hyvin jäsenneltyjä asiakirjoja englannin kielellä käyttäen ammattikäsitteistöä.

Vuorovaikutus- ja viestintäosaaminen: Toimit erinomaisesti haastavissakin suullisissa ja kirjallisissa viestintä- ja asiakaspalvelutilanteissa.
Osaa antaa ja vastaanottaa palautetta rakentavasti.

Myyntiosaaminen: Osaat laatia hyvin johdonmukaisen ja tarkoin kohdennetun myyntipuheen/-esityksen ja esittämään sen erinomaisen sujuvasti ja erittäin vakuuttavasti.

Siirry alkuun