Reputation and Networking Service EconomyLaajuus (5 cr)
Course unit code: YAMK145
General information
- Credits
- 5 cr
Objective
Opiskelija hallitsee maineen ja luottamuksen johtamisen erityispiirteet palvelutalouden verkostoissa. Opiskelija osaa käyttää mainetta tukevia markkinointiviestintätyökaluja. Opiskelija tunnistaa kestävän kehityksen eri elementit (Agenda 2030) verkostojen johtamisessa.
Opintojaksolla painottuvat kompetenssit: ennakoiva kehittäminen, eettisyys, kansainvälisyys ja monikulttuurisuus
Content
- Maine ja luottamus (henkilökohtaiset suhteet ja verkostot)
- Maine, markkinointi ja viestintä
- Maine ja kestävän kehityksen tavoitteet (Agenda 2030)
- Verkostojohtaminen
- Johtamiskulttuuri, tulevaisuuteen suuntautuminen, vastuullisuus
Assessment criteria, satisfactory (1)
1-2: Opiskelija
- osaa käyttää mainetta tukevia markkinointiviestintätyökaluja verkostojen johtamisessa.
- tunnistaa maineen ja luottamuksen johtamisen erityispiirteitä palvelutalouden verkostojen johtamistyössä.
- tunnistaa vastuullisuuden eri elementit verkostojen johtamisessa.
Assessment criteria, good (3)
3-4: Opiskelija
- osaa tunnistaa ja hyödyntää vastuullisuuden kaikkia elementtejä verkostojen johtamisessa.
- osaa käyttää soveltaen erilaisia markkinointiviestintätyökaluja mainetta ja luottamusta tukevissa verkostoissa.
- osaa perustellen soveltaa ja hyödyntää maineen ja luottamuksen erityispiirteitä johtaessaan palvelutalouden verkostoja.
Assessment criteria, excellent (5)
5: Opiskelija
- osaa itsenäisesti ja luovasti analysoida, soveltaa ja kehittää vastuullisuuden kaikkia elementtejä verkostojen johtamisessa.
- osaa soveltaa luovasti ja itsenäisesti käyttää erilaisia markkinointiviestintätyökaluja mainetta ja luottamusta tukevissa verkostoissa.
- löytää luovia ja uusia keinoja soveltaa ja kehittää maineen ja luottamuksen erityispiirteitä johtaessaan palvelutalouden verkostoja.