Myynnin ja markkinoinnin perusteetLaajuus (5 op)
Tunnus: R301LL75OJ
Laajuus
5 op
Osaamistavoitteet
Tunnet markkinoinnin ja markkinointiympäristön peruskäsitteet. Osaat määritellä yrityksen asiakassegmentit, kysyntään vaikuttavat tekijät sekä markkinoinnin kilpailukeinot. Tunnistat myynnin ja markkinoinnin vastuullisuuden periaatteet ja peruskäsitteet. Osaat nimetä myyntiprosessin eri vaiheet ja osaat kuvailla myynnin tuloksellisuuteen vaikuttavia tekijöitä.
Sisältö
Teemat:
Uudistuva markkinointi ja markkinointiympäristö
Asiakaskäyttäytyminen ja segmentointi
Kilpailukeinot
Markkinointiviestintä kilpailukeinona
Asiakkuuksien hallinta
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Arviointikriteerit - tyydyttävä (1)
Opiskelija ymmärtää välttämättömät aiheeseen liittyvät teoreettiset ja soveltavat periaatteet. Opiskelija tarvitsee laajaa ohjausta itsenäiseen työskentelyyn ja tehtävien palauttamiseen.
Arviointikriteerit - tyydyttävä (2)
Opiskelija ymmärtää aiheeseen liittyviä tärkeimpiä teoreettisia ja soveltavia periaatteita. Opiskelija tarvitsee ohjausta itsenäiseen työskentelyyn ja tehtävien palauttamiseen.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Arviointikriteerit - hyvä (3)
Opiskelija osoittaa hyvää teoreettisen tiedon tuntemusta ja osaa soveltaa tietoja pääosin asianmukaisesti. Opiskelija kykenee itsenäiseen työskentelyyn ja palauttaa suoritukset annetussa aikataulussa.
Arviointikriteerit - hyvä (4)
Opiskelija osoittaa erittäin hyvää teoreettisen tiedon tuntemusta ja osaa soveltaa tietoa asianmukaisesti. Opiskelija kykenee itsenäiseen työskentelyyn ja osallistuu aktiivisesti tiedon yhteiseen luomiseen annetussa aikataulussa.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Arviointikriteerit - kiitettävä (5)
Opiskelija osoittaa erinomaista teoreettisen tiedon tuntemusta sekä osaa soveltaa tietoa
erittäin hyvin. Opiskelija kykenee itsenäiseen työskentelyyn ja osallistuu aktiivisesti tiedon yhteiseen luomiseen annetussa aikataulussa.