Skip to main content

XR TechnologiesLaajuus (5 cr)

Course unit code: R504TL334

General information


Credits
5 cr
Teaching language
Finnish
Institution
Peppi

Objective

Kykenet toteuttamaan erityyppisiä XR-teknologioihin pohjautuvia ratkaisuja kuten AR- (Augmented Reality), VR- (Virtual Reality) tai MR-sovelluksia (Mixed Reality).
Osaat valita toteutukseen sopivan pelimoottorin tai työkalun.

Content

Virtuaalitodellisuus
XR (VR, AR ja MR) -sovelluksen suunnittelu ja toteutus
Työkalun valitseminen XR-toteutukseen
Tarvittavan laitteiston valitseminen ja ominaisuudet
Lisätyn todellisuuden vuorovaikutuksellinen hyödyntäminen

Qualifications

Opintojakson suorittaminen vaatii sinulta peliohjelmoinnin ja pelimoottoreiden perusteiden hallintaa.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Kykenet toteuttamaan XR-sovelluksen/-pelin hyödyntäen tarkoitukseen sopivaa työkalua.

Assessment criteria, good (3)

Osaat suunnitella, ohjelmoida ja toteuttaa XR-sovelluksia/-pelejä.
Valitset sopivan työkalun XR-sovelluksen/-pelin toteutukseen.
Hyödynnät valitun työkalun mahdollisuuksia sovelluksen toteuttamisessa.
Ymmärrät XR-sovelluksen/-pelin suunnittelun vaatimuksia.

Assessment criteria, excellent (5)

Osaat toteuttaa monipuolisia XR-sovelluksia/-pelejä.
Kykenet suunnittelemaan XR-sovelluksen/-pelin vaatimuksien mukaisesti.
Ohjelmoit XR-sovelluksia/-pelin tehtävään valitulla työkalulla ja pystyt itsenäisesti valitsemaan parhaan mahdollisen työkalun toteutuksen tekemiseen.
Pystyt toteuttamaan sovelluksen/pelin kaikki vaiheet määrittelystä käyttöönottoon.

Go back to top of page