Marketing ResearchLaajuus (5 cr)
Course unit code: R301LL93OJ
General information
- Credits
- 5 cr
- Teaching language
- Finnish
- Institution
- Peppi
Objective
Tieto puuttuu
Content
Tieto puuttuu
Qualifications
NULL
Assessment criteria, satisfactory (1)
Tieto puuttuu
Assessment criteria, good (3)
Markkinointitutkimuksen keskeiset teoriat ja käsitteet:
Osaat käyttää markkinointitutkimusta markkinoinnin päätöksenteossa ja tunnet keskeiset teoriat ja käsitteet.
Tutkimusmenetelmät:
Osaat markkinointitutkimusprosessin vaiheet hyvin, ja osaat ohjauksessa toteuttaa kyselyn/haastattelun.
Tulosten tulkitseminen ja esittäminen:
Osaat kerätä tietoa eettisesti ja luotettavast. Osaat laatia tutkimusraportin ja tulkita tuloksia huomioiden tiedonhakuprosessin.
Assessment criteria, excellent (5)
Markkinointitutkimuksen keskeiset teoriat ja käsitteet:
Osaat markkinointitutkimusprosessin vaiheet erittäin hyvin ja osat käyttää, arvioida ja analysoida markkinointitutkimuksen mahdollisuuksia markkinoinnin päätöksenteossa. Tunnet keskeiset teoriat ja käsitteet.
Tutkimusmenetelmät:
Osaat käyttää erilaisia tutkimusmenetelmiä laajasti ja osaat valita oikeat tutkimusmenetelmät ja toteuttaa kyselyn/haastattelun.
Tulosten tulkitseminen ja esittäminen:
Osaat kerätä tietoa monipuolisesti, eettisesti ja luotettavasti. Osaat laatia tutkimusraportin ja tulkita tuloksia avaten tiedonhakuprosessin tautoja.