Skip to main content

Marketing Data AnalyticsLaajuus (5 cr)

Course unit code: A31L000328

General information


Credits
5 cr
Teaching language
Finnish
Institution
Peppi

Objective

Opintojakson suoritettuaan opiskelija:
Tunnistaa asiakasdatan keräämisen, käsittelyn ja analysoinnin mahdollisuudet myyntisuppilon eri vaiheissa.
Osaa käyttää data-analyysin työkaluja asiakasdatan käsittelemisessä ja analysoinnissa.
Osaa tehdä päätelmiä ja suosituksia markkinoinnin ja myynnin kehittämiseksi data-analyysin pohjalta.
Osaa raportoida tuloksia visuaalisella ja markkinoinnissa hyödynnettävällä tavalla.

Kompetenssi:Asiakassuhteiden johtamisen ja datan hyödyntämisen osaaminen

Content

"Markkinointidatan ja data-analytiikan keskeiset käsitteet, periaatteet ja mallit.
Asiakasdatan muodot ja lähteet.
Markkinoinnin tiedontarpeiden määrittely.
Data-analyysin keskeiset työkalut.
Datan kerääminen, yhdistely, käsittely ja analysointi.
Datan visualisointi ja raportointi.

Go back to top of page