Skip to main content

Methods of Customer InsightLaajuus (5 cr)

Course unit code: A31L000330

General information


Credits
5 cr
Teaching language
English
Institution
Peppi

Objective

"Opintojakson suoritettuaan opiskelija:
Tunnistaa asiakasymmärryksen tarpeen markkinoinnissa.
Tunnistaa erilaisia asiakastiedon lähteitä.
Osaa hyödyntää keskeisiä kvantitatiivisia ja kvalitatiivisia menetelmiä tiedon keräämisessä.
Osaa hyödyntää käytettävyystutkimusta digitaalisten ympäristöjen kehittämisessä.
Osaa yhdistellä erilaista tietoa asiakasymmärryksen muodostamisessa.
Osaa muotoilla asiakaspersoonia/-profiileja tai muita tuloksia tutkitun tiedon pohjalta liiketoiminnan tarpeisiin.

Kompetenssi:Asiakassuhteiden johtamisen ja datan hyödyntämisen osaaminen

Content

.Asiakasymmärryksen keskeiset käsitteet, periaatteet ja mallit.
Asiakasymmärrykseen liitttyvät tiedontarpeet liiketoiminnassa
Asiakastiedon lähteet ja asiakastiedon keräämisen menetelmät: kvalitatiiviset ja kvantitatiiviset
Asiakastiedon kerääminen käytännössä
Erilaisten tietojen yhdistely ja analysointi
Tulosten raporotinti asiakasymmärryksen kasvattamiseksi.

Assessment criteria, satisfactory (1)

.

Go back to top of page