Skip to main content

Customer Experience ManagementLaajuus (5 cr)

Course unit code: YAMK097

General information


Credits
5 cr
Teaching language
Finnish
Institution
Peppi
Responsible person
Marika Kunnari

Objective

Opiskelija:
- opiskelija ymmärtää asiakaskokemuksen merkityksen asiakassuhteen kehittämisessä ja arvon luomisessa
- tuntee asiakaskokemuksen syntymiseen vaikuttavat tekijät ja osaa hyödyntää asiakaskokemuksen kehittämisessä tarvittavia työkaluja
- osaa johtaa asiakaskokemuksen kehittämistä yrityksessä
- osaa hyödyntää uusia teknologioita asiakaskokemuksen kehittämisessä.

Content

Opintojakson sisältö
- Monimuotoinen asiakaskokemus ja sen kehittäminen
- Asiakasarvon johtaminen
- Asiakaskokemuksen johtaminen
- Asiakaskokemusstrategia
- Asiakassuhteen hallinta
- Asiakasdatan ja uusien teknologioiden hyödyntäminen asiakaskokemuksen kehittämisessä

Further information

Toteuttaja Kajaanin AMK. Opintojakson arviointikriteerit ilmoitetaan opintojen alkaessa.

Go back to top of page