Customer Experience ManagementLaajuus (5 cr)
Course unit code: YAMK097
General information
- Credits
- 5 cr
- Teaching language
- Finnish
- Institution
- Peppi
- Responsible person
- Marika Kunnari
Objective
Opiskelija:
- opiskelija ymmärtää asiakaskokemuksen merkityksen asiakassuhteen kehittämisessä ja arvon luomisessa
- tuntee asiakaskokemuksen syntymiseen vaikuttavat tekijät ja osaa hyödyntää asiakaskokemuksen kehittämisessä tarvittavia työkaluja
- osaa johtaa asiakaskokemuksen kehittämistä yrityksessä
- osaa hyödyntää uusia teknologioita asiakaskokemuksen kehittämisessä.
Content
Opintojakson sisältö
- Monimuotoinen asiakaskokemus ja sen kehittäminen
- Asiakasarvon johtaminen
- Asiakaskokemuksen johtaminen
- Asiakaskokemusstrategia
- Asiakassuhteen hallinta
- Asiakasdatan ja uusien teknologioiden hyödyntäminen asiakaskokemuksen kehittämisessä
Further information
Toteuttaja Kajaanin AMK. Opintojakson arviointikriteerit ilmoitetaan opintojen alkaessa.