Asiakaskokemusten johtaminenLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: YAMK097
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
- Opetuskieli
- suomi
- Korkeakoulu
- Peppi
- Vastuuhenkilö
- Marika Kunnari
Osaamistavoitteet
Opiskelija:
- opiskelija ymmärtää asiakaskokemuksen merkityksen asiakassuhteen kehittämisessä ja arvon luomisessa
- tuntee asiakaskokemuksen syntymiseen vaikuttavat tekijät ja osaa hyödyntää asiakaskokemuksen kehittämisessä tarvittavia työkaluja
- osaa johtaa asiakaskokemuksen kehittämistä yrityksessä
- osaa hyödyntää uusia teknologioita asiakaskokemuksen kehittämisessä.
Sisältö
Opintojakson sisältö
- Monimuotoinen asiakaskokemus ja sen kehittäminen
- Asiakasarvon johtaminen
- Asiakaskokemuksen johtaminen
- Asiakaskokemusstrategia
- Asiakassuhteen hallinta
- Asiakasdatan ja uusien teknologioiden hyödyntäminen asiakaskokemuksen kehittämisessä
Lisätiedot
Toteuttaja Kajaanin AMK. Opintojakson arviointikriteerit ilmoitetaan opintojen alkaessa.