Siirry suoraan sisältöön

Asiakaskokemusten johtaminenLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: YAMK097

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op
Opetuskieli
suomi
Korkeakoulu
Peppi
Vastuuhenkilö
Marika Kunnari

Osaamistavoitteet

Opiskelija:
- opiskelija ymmärtää asiakaskokemuksen merkityksen asiakassuhteen kehittämisessä ja arvon luomisessa
- tuntee asiakaskokemuksen syntymiseen vaikuttavat tekijät ja osaa hyödyntää asiakaskokemuksen kehittämisessä tarvittavia työkaluja
- osaa johtaa asiakaskokemuksen kehittämistä yrityksessä
- osaa hyödyntää uusia teknologioita asiakaskokemuksen kehittämisessä.

Sisältö

Opintojakson sisältö
- Monimuotoinen asiakaskokemus ja sen kehittäminen
- Asiakasarvon johtaminen
- Asiakaskokemuksen johtaminen
- Asiakaskokemusstrategia
- Asiakassuhteen hallinta
- Asiakasdatan ja uusien teknologioiden hyödyntäminen asiakaskokemuksen kehittämisessä

Lisätiedot

Toteuttaja Kajaanin AMK. Opintojakson arviointikriteerit ilmoitetaan opintojen alkaessa.

Siirry alkuun