Siirry suoraan sisältöön

Green Care -asiakaspalvelu ja ohjaustyö (5op)

Toteutuksen tunnus: RGCARE4OJ-19002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.07.2025 - 31.07.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.08.2025 - 31.07.2026
Toteutus on käynnissä.
Opintopistemäärä
5 op
Yksikkö
Insinöörikoulutus, rakennus- ja yhdyskuntatekniikka
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 10
Opintojakso
RGCARE4OJ

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Osaamistavoitteet
Opiskelija
- osaa tunnistaa ja huomioida keskeiset asiakkuudet ja niiden erityistarpeet asiakaspalvelussa ja ohjaustyössä

- osaa soveltaa asiakas ja voimavarakeskeisen ohjaustyön periaatteita Green Care-toiminnassaan

- ymmärtää asiakastyytyväisyyteen vaikuttavia tekijöitä, osaa suunnitella ja toteuttaa asiakaspalautekyselyn sekä hyödyntää palautteen tuloksia asiakaspalvelun ja ohjaustyön kehittämisessä
Teemat
- ammattialan eettisten ohjeiden mukainen toiminta

- tavoitteellinen osallisuuteen ja Green Care palvelutoimintaan perustuva ammatillinen toiminta

Sisältö

Sisältö
- erilaiset asiakasryhmät

- asiakkaan kohtaaminen ja ammatillinen vuorovaikutus; erityisryhmien ohjaukseen liittyvät mahdollisuudet ja haasteet Green Care-toiminnassa

- asiakastyytyväisyys, asiakaspalautteen kerääminen, käsittely ja hyödyntäminen asiakaspalvelun ja ohjaustyön kehittämisessä

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Tieto puuttuu

Esitietovaatimukset

NULL

Siirry alkuun