Green Care -asiakaspalvelu ja ohjaustyö (5op)
Toteutuksen tunnus: RGCARE4OJ-19002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.07.2025 - 31.07.2025
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.08.2025 - 31.07.2026
- Toteutus on käynnissä.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Yksikkö
- Insinöörikoulutus, rakennus- ja yhdyskuntatekniikka
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 10
- Opintojakso
- RGCARE4OJ
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Osaamistavoitteet
Opiskelija
- osaa tunnistaa ja huomioida keskeiset asiakkuudet ja niiden erityistarpeet asiakaspalvelussa ja ohjaustyössä
- osaa soveltaa asiakas ja voimavarakeskeisen ohjaustyön periaatteita Green Care-toiminnassaan
- ymmärtää asiakastyytyväisyyteen vaikuttavia tekijöitä, osaa suunnitella ja toteuttaa asiakaspalautekyselyn sekä hyödyntää palautteen tuloksia asiakaspalvelun ja ohjaustyön kehittämisessä
Teemat
- ammattialan eettisten ohjeiden mukainen toiminta
- tavoitteellinen osallisuuteen ja Green Care palvelutoimintaan perustuva ammatillinen toiminta
Sisältö
Sisältö
- erilaiset asiakasryhmät
- asiakkaan kohtaaminen ja ammatillinen vuorovaikutus; erityisryhmien ohjaukseen liittyvät mahdollisuudet ja haasteet Green Care-toiminnassa
- asiakastyytyväisyys, asiakaspalautteen kerääminen, käsittely ja hyödyntäminen asiakaspalvelun ja ohjaustyön kehittämisessä
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Tieto puuttuu
Esitietovaatimukset
NULL