Green Care -asiakaspalvelu ja ohjaustyöLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: RGCARE4OJ
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
Osaamistavoitteet
Osaamistavoitteet
Opiskelija
- osaa tunnistaa ja huomioida keskeiset asiakkuudet ja niiden erityistarpeet asiakaspalvelussa ja ohjaustyössä
- osaa soveltaa asiakas ja voimavarakeskeisen ohjaustyön periaatteita Green Care-toiminnassaan
- ymmärtää asiakastyytyväisyyteen vaikuttavia tekijöitä, osaa suunnitella ja toteuttaa asiakaspalautekyselyn sekä hyödyntää palautteen tuloksia asiakaspalvelun ja ohjaustyön kehittämisessä
Teemat
- ammattialan eettisten ohjeiden mukainen toiminta
- tavoitteellinen osallisuuteen ja Green Care palvelutoimintaan perustuva ammatillinen toiminta
Sisältö
Sisältö
- erilaiset asiakasryhmät
- asiakkaan kohtaaminen ja ammatillinen vuorovaikutus; erityisryhmien ohjaukseen liittyvät mahdollisuudet ja haasteet Green Care-toiminnassa
- asiakastyytyväisyys, asiakaspalautteen kerääminen, käsittely ja hyödyntäminen asiakaspalvelun ja ohjaustyön kehittämisessä
Esitietovaatimukset
NULL
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Tieto puuttuu