Siirry suoraan sisältöön

Green Care -asiakaspalvelu ja ohjaustyöLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: RGCARE4OJ

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op

Osaamistavoitteet

Osaamistavoitteet
Opiskelija
- osaa tunnistaa ja huomioida keskeiset asiakkuudet ja niiden erityistarpeet asiakaspalvelussa ja ohjaustyössä

- osaa soveltaa asiakas ja voimavarakeskeisen ohjaustyön periaatteita Green Care-toiminnassaan

- ymmärtää asiakastyytyväisyyteen vaikuttavia tekijöitä, osaa suunnitella ja toteuttaa asiakaspalautekyselyn sekä hyödyntää palautteen tuloksia asiakaspalvelun ja ohjaustyön kehittämisessä
Teemat
- ammattialan eettisten ohjeiden mukainen toiminta

- tavoitteellinen osallisuuteen ja Green Care palvelutoimintaan perustuva ammatillinen toiminta

Sisältö

Sisältö
- erilaiset asiakasryhmät

- asiakkaan kohtaaminen ja ammatillinen vuorovaikutus; erityisryhmien ohjaukseen liittyvät mahdollisuudet ja haasteet Green Care-toiminnassa

- asiakastyytyväisyys, asiakaspalautteen kerääminen, käsittely ja hyödyntäminen asiakaspalvelun ja ohjaustyön kehittämisessä

Esitietovaatimukset

NULL

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Tieto puuttuu

Siirry alkuun