Markkinoinnin erityiskysymykset (5 - 10op)
Opintojakson tunnus: YMAR1216
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 - 10 op
- Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa
- tunnistaa tiettyyn teemaan liittyviä erityiskysymyksiä
- soveltaa hankkimaansa osaamista.
Sisältö
Perehtyminen johonkin markkinoinnin erityisalaan.
Opintojakson voi suorittaa itsenäisesti esseellä tai kirjatenttinä, jonka sisältö sovitaan vastuuopettajan kanssa (esim. markkinoinnin johtaminen, matkailumarkkinointi tms.).
Opintojakson suoritus on mahdollinen myös teemaltaan vaihtuvissa ryhmätöissä, jollainen pyritään järjestämään kerran vuodessa kontaktiopetuksena.
Esitietovaatimukset
YMAR1101 Markkinoinnin perusteet
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Hylätty: Suoritus on puutteellinen tai virheellinen, tai sisältää huomattavia väärinkäsityksiä.
Välttävä ja tyydyttävä (1-2): Suoritus on suppea, pintapuolinen tai vastaa heikosti tehtävänantoa. Suorituksessa tyydytään luettelemaan asioita irrallisesti, tai käsitellään asioita yksipuolisesti. Suoritus voi sisältää virheitä tai epäselvyyksiä.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Hyvä ja kiitettävä (3-4): Suoritus vastaa tehtävänantoa, osoittaa ymmärtämistä sekä taitoa analysoida ja perustella. Olet muodostanut asiasta kokonaiskuvan, mutta siinä saattaa olla vähäisiä puutteita.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Erinomainen (5): Suorituksessa hahmotetaan laaja kokonaisuus ja tietoa osataan soveltaa moniulotteisesti tai sijoittaa eri konteksteihin. Suoritus osoittaa itsenäistä otetta ja oivallusta. Suoritus on ehjä kokonaisuus, joka sisältää perusteltua omaa ajattelua tai kriittistä pohdintaa. Vastaus on hyvin kirjoitettu tai toteutettu.
Lisätiedot
Huom! Tämän 5 op opintojakson voi suorittaa kaksi kertaa eri sisällöillä.
Toteutustavat
Soveltaen sisällön mukaan.
Suoritustavat
Suoritustavasta sovitaan etukäteen vastuuopettajan kanssa.