Markkinoinnin erityiskysymykset: Digitaalinen markkinointi (10op)
Toteutuksen tunnus: YMAR1216-3008
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 08.08.2023 - 31.08.2024
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.08.2023 - 31.08.2024
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 - 10
- Lähiosuus
- 10 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Yhteiskuntatieteiden tiedekunta
- Opetuskielet
- suomi
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa
- tunnistaa tiettyyn teemaan liittyviä erityiskysymyksiä
- soveltaa hankkimaansa osaamista.
Toteutustavat
Soveltaen sisällön mukaan.
Suoritustavat
Suoritustavasta sovitaan etukäteen vastuuopettajan kanssa.
Sisältö
Perehtyminen johonkin markkinoinnin erityisalaan.
Opintojakson voi suorittaa itsenäisesti esseellä tai kirjatenttinä, jonka sisältö sovitaan vastuuopettajan kanssa (esim. markkinoinnin johtaminen, matkailumarkkinointi tms.).
Opintojakson suoritus on mahdollinen myös teemaltaan vaihtuvissa ryhmätöissä, jollainen pyritään järjestämään kerran vuodessa kontaktiopetuksena.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Hylätty: Suoritus on puutteellinen tai virheellinen, tai sisältää huomattavia väärinkäsityksiä.
Välttävä ja tyydyttävä (1-2): Suoritus on suppea, pintapuolinen tai vastaa heikosti tehtävänantoa. Suorituksessa tyydytään luettelemaan asioita irrallisesti, tai käsitellään asioita yksipuolisesti. Suoritus voi sisältää virheitä tai epäselvyyksiä.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Hyvä ja kiitettävä (3-4): Suoritus vastaa tehtävänantoa, osoittaa ymmärtämistä sekä taitoa analysoida ja perustella. Olet muodostanut asiasta kokonaiskuvan, mutta siinä saattaa olla vähäisiä puutteita.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Erinomainen (5): Suorituksessa hahmotetaan laaja kokonaisuus ja tietoa osataan soveltaa moniulotteisesti tai sijoittaa eri konteksteihin. Suoritus osoittaa itsenäistä otetta ja oivallusta. Suoritus on ehjä kokonaisuus, joka sisältää perusteltua omaa ajattelua tai kriittistä pohdintaa. Vastaus on hyvin kirjoitettu tai toteutettu.
Esitietovaatimukset
YMAR1101 Markkinoinnin perusteet
Lisätiedot
Toteutus on kaksiosainen:
Ensin englanninkielinen Google Digital Garage: Digimarkkinoinnin perusteet -verkkokurssi (n. 40 h), josta laaditaan noin 3 sivun oppimispäiväkirja (suomeksi tai englanniksi). Verkkokurssi koostuu digimarkkinoinnin strategiaan ja välineiden käyttöön opastavista videoista ja oppimista testaavista kysymysosioista. Verkkokurssi tulee suorittaa omilla ulapland.fi-verkkotunnuksilla kirjautuneena. Todistus verkkokurssin suorittamisesta ja oppimispäiväkirja toimitetaan vastuuopettajalle (Ossi Vuorilampi) sähköpostilla.
Toiseksi, kun oppimispäiväkirja on hyväksytty, suoritetaan Exam-tentti teoksesta Digimarkkinointi. Sovi opettajan kanssa sinulle sopivasta tenttiajankohdasta. Tentin voi suorittaa vasta verkkokurssin jälkeen.