Special Issues in Marketing (5 - 10cr)
Course unit code: YMAR1216
General information
- Credits
- 5 - 10 cr
- Teaching language
- Finnish
Objective
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa
- tunnistaa tiettyyn teemaan liittyviä erityiskysymyksiä
- soveltaa hankkimaansa osaamista.
Content
Perehtyminen johonkin markkinoinnin erityisalaan.
Opintojakson voi suorittaa itsenäisesti esseellä tai kirjatenttinä, jonka sisältö sovitaan vastuuopettajan kanssa (esim. markkinoinnin johtaminen, matkailumarkkinointi tms.).
Opintojakson suoritus on mahdollinen myös teemaltaan vaihtuvissa ryhmätöissä, jollainen pyritään järjestämään kerran vuodessa kontaktiopetuksena.
Qualifications
YMAR1101 Markkinoinnin perusteet
Assessment criteria, satisfactory (1)
Hylätty: Suoritus on puutteellinen tai virheellinen, tai sisältää huomattavia väärinkäsityksiä.
Välttävä ja tyydyttävä (1-2): Suoritus on suppea, pintapuolinen tai vastaa heikosti tehtävänantoa. Suorituksessa tyydytään luettelemaan asioita irrallisesti, tai käsitellään asioita yksipuolisesti. Suoritus voi sisältää virheitä tai epäselvyyksiä.
Assessment criteria, good (3)
Hyvä ja kiitettävä (3-4): Suoritus vastaa tehtävänantoa, osoittaa ymmärtämistä sekä taitoa analysoida ja perustella. Olet muodostanut asiasta kokonaiskuvan, mutta siinä saattaa olla vähäisiä puutteita.
Assessment criteria, excellent (5)
Erinomainen (5): Suorituksessa hahmotetaan laaja kokonaisuus ja tietoa osataan soveltaa moniulotteisesti tai sijoittaa eri konteksteihin. Suoritus osoittaa itsenäistä otetta ja oivallusta. Suoritus on ehjä kokonaisuus, joka sisältää perusteltua omaa ajattelua tai kriittistä pohdintaa. Vastaus on hyvin kirjoitettu tai toteutettu.
Further information
Huom! Tämän 5 op opintojakson voi suorittaa kaksi kertaa eri sisällöillä.
Execution methods
Soveltaen sisällön mukaan.
Accomplishment methods
Suoritustavasta sovitaan etukäteen vastuuopettajan kanssa.