Quality and Management in Social and Health Care (5cr)
Code: 799Y9DOJ-18002
General information
- Enrollment
- 11.11.2019 - 25.12.2019
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.01.2020 - 31.05.2020
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 3 cr
- Virtual portion
- 2 cr
- RDI portion
- 2 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Master's Degree Programmes
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 18 - 20
- Degree programmes
- Degree Programme in Health Promotion
Evaluation scale
H-5
Objective
Tieto puuttuu
Content
Tieto puuttuu
Location and time
7.2.2020 Kosmos, Tietokatu 1, luokka Beta 2012
12.3.2020 Kosmos, Tietokatu 1, luokka Beta 2012
Materials
-Terveydenhuollon laatuopas
-Torkkola, S.: Lean asiantuntijatyön johtamisessa
-Paras paikka, Laadunhallinta Lapin ammattikorkeakoulussa
-Johtamisella laatuja työhyvinvointia sosiaalialalle
-Laatusuositus hyvän ikääntymisen turvaamiseksi ja palvelujen parantamiseksi 2017–2019
-Yhteinen arviointimalliThe Common Assessment Framework (CAF)
-Organisaation kehittäminen itsearvioinnin avulla
-Materiaalikansio Moodlessa
Teaching methods
Opetusmentelmät:
- Opetus toteutetaan monimuotomenetelmin lähiopetuksena (asiantuntijaluennot), itsenäisenä opiskeluna ja verkko-opetuksena.
- Sähköiset tietokannat ja oppimisympäristöt (Moodle, Google Docs)
Oppimistehtävät:
- Ennakkotehtävä ja kurssiin liittyvään ennakkomateriaaliin tutustuminen
- Sähköiset tietokannat ja oppimisympäristöt (Moodle, Google Docs)
- Ryhmätehtävä
Opiskelija saa palautetta tehtävistään.
Lähiopetuksessa on pakollinen läsnäolo.
Student workload
5 op vastaa 135 tuntia opiskelijan työtä.
Assessment criteria, satisfactory (1)
Tieto puuttuu
Assessment criteria, good (3)
Hyvä H3–H4
Opiskelija
-itsenäisesti analysoi, kehittää ja johtaa organisaationsa ja työyksikkönsä palvelukokonaisuuksien laatua ja laatujärjestelmiä monialaisissa verkostoissa
-hyödyntää kotimaisia ja kansainvälisiä tietolähteitä monipuolisesti
-johtaa ja arvioi laadukasta, vaikuttavaa ja tuloksellista palvelutoimintaa soveltaen ammattieettisiä periaatteita
-viestii selkeästi ja perustellusti sekä suullisesti että kirjallisesti.
Assessment criteria, excellent (5)
Erinomainen K5
Opiskelija
-itsenäisesti analysoi, arvioi, kehittää ja johtaa organisaationsa ja työyksikkönsä palvelukokonaisuuksien laatua ja laatujärjestelmiä monialaisissa verkostoissa
-hyödyntää kotimaisia ja kansainvälisiä tietolähteitä kriittisesti ja laaja-alaisesti
-johtaa ja arvioi kriittisesti laadukasta, vaikuttavaa ja tuloksellista palvelutoimintaa soveltaen ammattieettisiä periaatteita
-viestii selkeästi ja taitavan analyyttisesti sekä suullisesti että kirjallisesti.
Qualifications
NULL