Brand Management (10cr)
Code: R301LL99OJ-3001
General information
- Enrollment
- 05.10.2020 - 17.02.2021
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 24.02.2021 - 31.05.2021
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 10 cr
- Local portion
- 10 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Bachelor of Business Administration, Business Economics R
- Campus
- Rantavitikka, Jokiväylä 11, Rovaniemi
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 50
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Management
Evaluation scale
H-5
Objective
Tieto puuttuu
Content
Tieto puuttuu
Materials
Keller, K., (2013). Strategic Brand Management. Global Edition, 4/E. Pearson.
De Chernatony, Le. , McDonald, M. & Wallace, E. ,(2012). Creating Powerful Brands in Consumer, Industrial and Service Markets, Butterworth-Heinemann.
Spence M. & Hamzaoui, E.L., (2010). SME Brand Building and Management: an exploratory study. European Journal of Marketing, 44(7/8): 1037-1054
Kapferer, J., (2008). The New Strategic Brand Management. London: Kogan Page.
Teaching methods
Tentti. Käytännön case-harjoitukset.
Assessment criteria, satisfactory (1)
Tieto puuttuu
Assessment criteria, good (3)
Brändijohtamisen keskeiset teoriat ja käsitteet:
Hallitset brändijohtamisen keskeiset teoriat ja käsitteet.
Menetelmien soveltaminen:
Osaat analysoida brändejä eri käsitteistöjä ja brändityökaluja käyttäen.
Tunnet brändijohtamisen perusmenetelmiä ja työkaluja ja osaat soveltaa niitä käytäntöön. Osaat analysoida brändejä eri käsitteistöjä ja brändityökaluja käyttäen. Osaat arvioida muiden tuottamia analyysejä.
Assessment criteria, excellent (5)
Brändijohtamisen keskeiset teoriat ja käsitteet:
Hallitset brändijohtamisen keskeiset teoriat ja käsitteet. Osaat soveltaa tietoa itsenäisesti käytännön tilanteisiin.
Menetelmien soveltaminen:
Osaat analysoida brändejä eri käsitteistöjä ja brändityökaluja käyttäen. Tunnet brändijohtamisen perusmenetelmiä ja työkaluja ja osaat itsenäisesti soveltaa niitä käytäntöön. Osaat analysoida brändejä eri käsitteistöjä ja brändityökaluja käyttäen. Osaat arvioida kriittisesti ja kehittävällä otteella muiden tuottamia analyysejä.
Qualifications
NULL