Service Product Marketing Competence (10cr)
Code: R301LL16OJ-19003
General information
- Enrollment
- 02.12.2019 - 31.01.2020
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.01.2020 - 31.07.2020
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 10 cr
- Local portion
- 10 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Bachelor of Business Administration, Business Economics R
- Campus
- Rantavitikka, Jokiväylä 11, Rovaniemi
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Management
Evaluation scale
H-5
Objective
Tieto puuttuu
Content
Tieto puuttuu
Assessment criteria, satisfactory (1)
Tieto puuttuu
Assessment criteria, good (3)
Hyvä (3-4)
Arviointikohde: Markkinointiviestintäosaaminen
Osaat tehdä perustellun suunnitelman brändiä tukevalle markkinointiviestinnälle.
Arviointikohde: Jakelutieosaaminen
Osaat analysoida eri jakelutievaihto-ehtojen eroavaisuudet palvelutuotteen näkökulmasta.
Arviointikohde: Verkkoliiketoimintaosaaminen
Osaat toteuttaa myyntiä verkossa ohjatusti ja käyttää verkkoliiketoiminnan työkaluja. Osaat soveltaa verkkokauppaa koskevaa keskeistä oikeudellista sääntelyä.
Assessment criteria, excellent (5)
Kiitettävä (5)
Arviointikohde: Markkinointiviestintäosaaminen
Osaat suunnitella ja toteuttaa brändiin perustuvaa integroitua markkinointiviestintää.
Arviointikohde: Jakelutieosaaminen
Osaat muodostaa palvelutuotteelle tarvittavat fyysiset ja digitaaliset jakelutieverkostot.
Arviointikohde: Verkkoliiketoimintaosaaminen
Osaat suunnitella yrityksen myynnin verkkototeutuksen ja kehittää verkkoliiketoiminnan työkalujen hyödyntämistä. Tiedostat oikeudellisten asioiden merkityksen verkkokaupassa ja sen kehittämisessä.