Siirry suoraan sisältöön

Palvelutuotteen markkinointiosaaminen (10op)

Toteutuksen tunnus: R301LL16OJ-19003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.12.2019 - 31.01.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2020 - 31.07.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
10 op
Lähiosuus
10 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tradenomikoulutus, liiketalous R
Toimipiste
Rantavitikka, Jokiväylä 11, Rovaniemi
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Liiketalouden koulutus, Rovaniemi
Opettajat
Jorma Mölläri
Tuija Kuisma
Tia Lämsä
Vastuuopettaja
Jorma Mölläri
Ryhmät
R31L18SA
Liiketalouden koulutus
Opintojakso
R301LL16OJ

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Kompetenssi
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa markkinointia nykyaikaisessa verkostomaisessa liiketoimintaympäristössä. Opiskelija ymmärtää verkkoliiketoiminnan merkityksen yritykselle ja sen asiakkaille. Opiskelija tuntee verkkopalvelujen tietoturvavaatimukset sekä logistiikan. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa brändiin perustuvaa integroitua markkinointiviestintää.
Osaamistavoite
Perehdyt palvelujen keskeiseen merkitykseen organisaatioiden kilpailuedun mahdollistajana ja asiakassuhteen lujittajana. Osaat suunnitella ja toteuttaa brändiin perustuvaa integroitua markkinointiviestintää. Osaat muodostaa palvelutuotteelle tarvittavat fyysiset ja digitaaliset jakelutieverkostot. Tunnet sähköisen kaupankäynnin toteutustapoja ja erilaisia liiketoimintamalleja. Ymmärrät verkkoliiketoiminnan merkityksen yritykselle ja asiakkaalle sekä osaat perustaa verkkokaupan.

Sisältö

Tieto puuttuu

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Tyydyttävä (1-2)

Arviointikohde: Markkinointiviestintäosaaminen
Ymmärrät integroidun markkinointiviestinnän merkityksen palvelutuotteen menestystekijänä.

Arviointikohde: Jakelutieosaaminen
Ymmärrät jakelutien merkityksen osana palvelutuotteen menestystä.

Arviointikohde: Verkkoliiketoimintaosaaminen
Osaat käyttää tyypillisimpiä verkkoliiketoiminnan työkaluja ohjattuna. Tunnet keskeisen verkkokauppaa koskevan oikeudellisen sääntelyn.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Hyvä (3-4)

Arviointikohde: Markkinointiviestintäosaaminen
Osaat tehdä perustellun suunnitelman brändiä tukevalle markkinointiviestinnälle.

Arviointikohde: Jakelutieosaaminen
Osaat analysoida eri jakelutievaihto-ehtojen eroavaisuudet palvelutuotteen näkökulmasta.

Arviointikohde: Verkkoliiketoimintaosaaminen
Osaat toteuttaa myyntiä verkossa ohjatusti ja käyttää verkkoliiketoiminnan työkaluja. Osaat soveltaa verkkokauppaa koskevaa keskeistä oikeudellista sääntelyä.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Kiitettävä (5)

Arviointikohde: Markkinointiviestintäosaaminen
Osaat suunnitella ja toteuttaa brändiin perustuvaa integroitua markkinointiviestintää.

Arviointikohde: Jakelutieosaaminen
Osaat muodostaa palvelutuotteelle tarvittavat fyysiset ja digitaaliset jakelutieverkostot.

Arviointikohde: Verkkoliiketoimintaosaaminen
Osaat suunnitella yrityksen myynnin verkkototeutuksen ja kehittää verkkoliiketoiminnan työkalujen hyödyntämistä. Tiedostat oikeudellisten asioiden merkityksen verkkokaupassa ja sen kehittämisessä.

Siirry alkuun