Kansainvälisen ja monikanavaisen markkinoinnin osaaminen (5op)
Toteutuksen tunnus: T31L36OJ-19001
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
- 01.08.2019 - 31.12.2019
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Tradenomikoulutus, liiketalous T
- Toimipiste
- Minerva, Kauppakatu 58, Tornio
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus, Tornio
- Opettajat
- Anna-Maija Tapojärvi
- Marjo Jussila
- Vastuuopettaja
- Anna-Maija Tapojärvi
- Ryhmät
-
T31L18KLiiketalouden koulutus (päiväopiskelu) Tornio kevät 2018
- Opintojakso
- T31L36OJ
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Osaat suunnitella, toteuttaa ja mitata kansainvälisille markkinoille soveltuvaa monikanavaista markkinointiviestintää sekä ymmärrät kansainvälisten markkinoiden vaatimukset markkinointiviestinnän kannalta. Osaat hyödyntää viestinnän digitaaliset mahdollisuudet.
Sisältö
Tieto on saatavilla lukukauden Moodlessa.
Oppimateriaalit
Tieto on saatavilla Moodlessa.
Opetusmenetelmät
Opintojakso koostuu lähi- ja verkko-opetuksesta sekä itsenäisestä työskentelystä. Oppimistehtävät kytkeytyvät lukukausiprojektiin. Itsenäisenä tehtävänä laaditaan oppimispäiväkirja.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Tyydyttävä (1-2)
Kansainvälisen ja monikanavaisen markkinointiviestinnän suunnittelu ja toteutus:
Tiedät markkinointiviestinnän ja sen suunnittelun perusperiaatteet sekä keskeisiä eettisiä seikkoja ja kansainvälisyyden vaatimuksia. Tiedät markkinointiviestinnän suunnittelumallin sisällön ja osaat käyttää sitä perustasolla, huomioiden jossain määrin monikanavaisuuden ja kansainvälisyyden. Osaat toteuttaa markkinointiviestinnän sisältöä perustasolla, huomioiden jossain määrin brändin yhtenäisyyden, monikanavaisuuden ja kansainvälisyyden. Osaat viestiä perustasolla markkinointiin liittyen ruotsiksi ja englanniksi.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Hyvä (3-4)
Kansainvälisen ja monikanavaisen markkinointiviestinnän suunnittelu ja toteutus:
Ymmärrät nykyaikaisen markkinointiviestinnän periaatteet, suunnittelun, eettiset kysymykset ja kansainvälisyyden vaatimukset ja osaat soveltaa näitä käytännön liiketoimintaan. Ymmärrät markkinointiviestinnän suunnittelumallin sisällön yksityiskohtaisesti ja osaat soveltaa sitä kansainvälisessä ja monikanavaisessa liiketoiminnan tilanteessa. Osaat toteuttaa markkinointiviestinnän sisältöä monikanavaisesti, yhteisöllisesti, kansainvälisille markkinoille soveltuen ja brändin yhtenäisyyden huomioiden. Osaat viestiä monipuolisesti markkinointiin liittyen ruotsiksi ja englanniksi
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Kiitettävä (5)
Kansainvälisen ja monikanavaisen markkinointiviestinnän suunnittelu ja toteutus:
Ymmärrät syvällisesti nykyaikaisen markkinointiviestinnän periaatteet, suunnittelun, eettiset kysymykset ja kansainvälisyyden vaatimukset ja osaat soveltaa näitä käytännön liiketoimintaan luovalla tavalla.Ymmärrät markkinointiviestinnän suunnittelumallin sisällön yksityiskohtaisesti ja osaat soveltaa sitä luovasti kansainvälisessä ja monikanavaisessa liiketoiminnan tilanteessa. Osaat toteuttaa markkinointiviestinnän sisältöä luovalla tavalla monikanavaisesti, yhteisöllisesti, kansainvälisille markkinoille soveltuen ja brändin yhtenäisyyden huomioiden. Osaat viestiä monipuolisesti ja sujuvasti markkinointiin liittyen ruotsiksi ja englanniksi