Skip to main content

International and Multi-Channel Marketing Competence (5cr)

Code: T31L36OJ-19001

General information


Timing
01.08.2019 - 31.12.2019
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Bachelor of Business Administration, Business Economics T
Campus
Minerva, Kauppakatu 58, Tornio
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Business Management
Teachers
Anna-Maija Tapojärvi
Marjo Jussila
Teacher in charge
Anna-Maija Tapojärvi
Course
T31L36OJ

Evaluation scale

H-5

Objective

Tieto puuttuu

Content

Tieto puuttuu

Materials

Tieto puuttuu

Teaching methods

Tieto puuttuu

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tieto puuttuu

Assessment criteria, good (3)

Hyvä (3-4)
Kansainvälisen ja monikanavaisen markkinointiviestinnän suunnittelu ja toteutus:

Ymmärrät nykyaikaisen markkinointiviestinnän periaatteet, suunnittelun, eettiset kysymykset ja kansainvälisyyden vaatimukset ja osaat soveltaa näitä käytännön liiketoimintaan. Ymmärrät markkinointiviestinnän suunnittelumallin sisällön yksityiskohtaisesti ja osaat soveltaa sitä kansainvälisessä ja monikanavaisessa liiketoiminnan tilanteessa. Osaat toteuttaa markkinointiviestinnän sisältöä monikanavaisesti, yhteisöllisesti, kansainvälisille markkinoille soveltuen ja brändin yhtenäisyyden huomioiden. Osaat viestiä monipuolisesti markkinointiin liittyen ruotsiksi ja englanniksi

Assessment criteria, excellent (5)

Kiitettävä (5)

Kansainvälisen ja monikanavaisen markkinointiviestinnän suunnittelu ja toteutus:

Ymmärrät syvällisesti nykyaikaisen markkinointiviestinnän periaatteet, suunnittelun, eettiset kysymykset ja kansainvälisyyden vaatimukset ja osaat soveltaa näitä käytännön liiketoimintaan luovalla tavalla.Ymmärrät markkinointiviestinnän suunnittelumallin sisällön yksityiskohtaisesti ja osaat soveltaa sitä luovasti kansainvälisessä ja monikanavaisessa liiketoiminnan tilanteessa. Osaat toteuttaa markkinointiviestinnän sisältöä luovalla tavalla monikanavaisesti, yhteisöllisesti, kansainvälisille markkinoille soveltuen ja brändin yhtenäisyyden huomioiden. Osaat viestiä monipuolisesti ja sujuvasti markkinointiin liittyen ruotsiksi ja englanniksi

Go back to top of page