Siirry suoraan sisältöön

Green Care -asiakaspalvelu ja ohjaustyö (5op)

Toteutuksen tunnus: RGCARE4OJ-19001

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
01.08.2019 - 31.12.2019
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Opettajat
Sanna Vinblad
Ryhmät
VAP19-20
Vapaasti valittavat opinnot 2019-2020
Opintojakso
RGCARE4OJ

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Osaamistavoitteet
Opiskelija
- osaa tunnistaa ja huomioida keskeiset asiakkuudet ja niiden erityistarpeet asiakaspalvelussa ja ohjaustyössä

- osaa soveltaa asiakas ja voimavarakeskeisen ohjaustyön periaatteita Green Care-toiminnassaan

- ymmärtää asiakastyytyväisyyteen vaikuttavia tekijöitä, osaa suunnitella ja toteuttaa asiakaspalautekyselyn sekä hyödyntää palautteen tuloksia asiakaspalvelun ja ohjaustyön kehittämisessä
Teemat
- ammattialan eettisten ohjeiden mukainen toiminta

- tavoitteellinen osallisuuteen ja Green Care palvelutoimintaan perustuva ammatillinen toiminta

Sisältö

Sisältö
- erilaiset asiakasryhmät

- asiakkaan kohtaaminen ja ammatillinen vuorovaikutus; erityisryhmien ohjaukseen liittyvät mahdollisuudet ja haasteet Green Care-toiminnassa

- asiakastyytyväisyys, asiakaspalautteen kerääminen, käsittely ja hyödyntäminen asiakaspalvelun ja ohjaustyön kehittämisessä

Oppimateriaalit

Tieto puuttuu

Opetusmenetelmät

Tieto puuttuu

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Tieto puuttuu

Esitietovaatimukset

NULL

Siirry alkuun