Siirry suoraan sisältöön

Marketing Research and Planning (5op)

Toteutuksen tunnus: R301DL13OJ-19001

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
01.08.2019 - 31.12.2019
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tradenomikoulutus, liiketalous R
Toimipiste
Rantavitikka, Jokiväylä 11, Rovaniemi
Opetuskielet
englanti
Koulutus
International Business
Opettajat
Ritva Junna
Kaisa Lammi
Ryhmät
R31D18S
International Business (day time learning) Rovaniemi autumn 2018
Opintojakso
R301DL13OJ

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

The student knows the principles of marketing research and can apply the results in business planning.

Sisältö

- Central concepts and methods of marketing research, working out a questionnaire, analysis, conclusions
- Marketing planning and the role of marketing research and its results in marketing planning

Oppimateriaalit

Tieto puuttuu

Opetusmenetelmät

Tieto puuttuu

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Satisfactory

The student is able to carry out small simple surveys with assistance and knows the basic theory and methods of marketing research and planning.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Good

The student is able to carry out small surveys with minimum assistance and knows the main theory and methods of marketing research and planning.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Excellent

The student is able to carry out small surveys independently and has a good command of main theory and methods of marketing research. He/she understands the significance of marketing research in decision making and planning in business.

Siirry alkuun