Networking Tourism Region (5cr)
Code: R801Y2IOJ-16001
General information
- Timing
- 25.10.2016 - 31.12.2016
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 2 cr
- Virtual portion
- 3 cr
- RDI portion
- 4 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Master's Degree Programmes
- Campus
- Rantavitikka, Jokiväylä 11, Rovaniemi
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- R801YL Degree Programme in Tourism
- Teachers
- Merja Koikkalainen
- Course
- R801Y2IOJ
Evaluation scale
H-5
Objective
Opiskelija osaa asemoida pohjoisen matkailukohteen ja sen mahdollistaman matkailutarjonnan osana kansainvälistä matkailua. Hän tunnistaa alueellisen tuotetarjonnan mahdollistavat toimijaverkostot ja osaa analysoida niitä suhteessa valitsemiinsa asiakaskohderyhmiin. Opiskelija osaa luoda ja arvioida kansainvälisiä kumppanuuksia ennakoivasti ja kestävästi.
Ydinsisällöt:
- pohjoiset matkailualueet ja globaalit matkailumarkkinat
- verkostopohjaiset matkailukohteet ja tuotteet
- pohjoinen vastuullisuus matkailussa
Content
Tieto puuttuu
Materials
Tieto puuttuu
Teaching methods
Tieto puuttuu
Assessment criteria, satisfactory (1)
Tyydyttävä T1-T2
Opiskelija
- tuntee pohjoisten matkailualueiden erityispiirteet ja markkina-alueet
- ymmärtää matkailukohteen käsitteenä ja siihen liittyvät verkostot pääpiirteissään
- tuntee kestävästi kannattavan matkailun lähtökohdat ja osaa hyödyntää osaamistaan matkailukohteessa
Assessment criteria, good (3)
Hyvä H3-H4
Opiskelija
- tuntee ja osaa soveltaa matkailumaantietoa markkinaorientoituneesti osana matkailukohteen kehittämistä
- ymmärtää matkailukohteen käsitteenä ja sen eri ulottuvuudet
- opiskelija tuntee pohjoisen matkailutarjonnan erityispiirteet ja verkostoitumismahdollisuudet
- tuntee ja osaa soveltaa kestävästi kannattavan matkailun toimintaperiaatteita osana matkailukohteen kehittämistä
Assessment criteria, excellent (5)
Erinomainen K5
Opiskelija
- osaa kansalliset ja kansainväliset asiakaskohderyhmät ennakoivasti tunnistaen ja analyyttisesti soveltaa matkailumaantietoa osana matkailukohteen kehittämistä
- osaa soveltaa ja hyödyntää verkostolähtöistä ajattelua pohjoisen matkailukohteen menestystekijänä
- osaa ennakoivasti ja pitkäjänteisesti kehittää matkailukohdetta kestävän matkailun periaatteita toteuttaen