Siirry suoraan sisältöön

Verkostoituva matkailualue (5op)

Toteutuksen tunnus: R801Y2IOJ-16001

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
25.10.2016 - 31.12.2016
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
2 op
Virtuaaliosuus
3 op
TKI-osuus
4 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Ylempi AMK-koulutus
Toimipiste
Rantavitikka, Jokiväylä 11, Rovaniemi
Opetuskielet
suomi
Koulutus
R801YL Matkailuala, ylempi (AMK)
Opettajat
Merja Koikkalainen
Ryhmät
R81Y16S
Matkailuala (ylempi AMK) Rovaniemi syksy 2016
Opintojakso
R801Y2IOJ

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Opiskelija osaa asemoida pohjoisen matkailukohteen ja sen mahdollistaman matkailutarjonnan osana kansainvälistä matkailua. Hän tunnistaa alueellisen tuotetarjonnan mahdollistavat toimijaverkostot ja osaa analysoida niitä suhteessa valitsemiinsa asiakaskohderyhmiin. Opiskelija osaa luoda ja arvioida kansainvälisiä kumppanuuksia ennakoivasti ja kestävästi.
Ydinsisällöt:
- pohjoiset matkailualueet ja globaalit matkailumarkkinat

- verkostopohjaiset matkailukohteet ja tuotteet

- pohjoinen vastuullisuus matkailussa

Sisältö

- pohjoiset matkailualueet ja globaalit matkailumarkkinat

- verkostopohjaiset matkailukohteet ja tuotteet

- pohjoinen vastuullisuus matkailussa

Oppimateriaalit

Tieto puuttuu

Opetusmenetelmät

Tieto puuttuu

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Tyydyttävä T1-T2

Opiskelija
- tuntee pohjoisten matkailualueiden erityispiirteet ja markkina-alueet
- ymmärtää matkailukohteen käsitteenä ja siihen liittyvät verkostot pääpiirteissään
- tuntee kestävästi kannattavan matkailun lähtökohdat ja osaa hyödyntää osaamistaan matkailukohteessa

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Hyvä H3-H4

Opiskelija
- tuntee ja osaa soveltaa matkailumaantietoa markkinaorientoituneesti osana matkailukohteen kehittämistä
- ymmärtää matkailukohteen käsitteenä ja sen eri ulottuvuudet
- opiskelija tuntee pohjoisen matkailutarjonnan erityispiirteet ja verkostoitumismahdollisuudet
- tuntee ja osaa soveltaa kestävästi kannattavan matkailun toimintaperiaatteita osana matkailukohteen kehittämistä

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Erinomainen K5

Opiskelija
- osaa kansalliset ja kansainväliset asiakaskohderyhmät ennakoivasti tunnistaen ja analyyttisesti soveltaa matkailumaantietoa osana matkailukohteen kehittämistä
- osaa soveltaa ja hyödyntää verkostolähtöistä ajattelua pohjoisen matkailukohteen menestystekijänä
- osaa ennakoivasti ja pitkäjänteisesti kehittää matkailukohdetta kestävän matkailun periaatteita toteuttaen

Siirry alkuun