Content Marketing and Earned Media (10cr)
Code: T300BA63-3001
General information
- Enrollment
- 01.10.2021 - 10.02.2022
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 17.02.2022 - 29.03.2022
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 10 cr
- Local portion
- 5 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- RDI portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Bachelor of Business Administration, Business Economics T
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 10 - 40
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Management
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Sisältömarkkinointi
Markkinointi sosiaalisessa mediassa
Henkilöbrändäys
Objective
Tieto puuttuu
Content
Tieto puuttuu
Location and time
Kevätlukukausi 2022. Lapin AMK:n Tornion kampuksella,toteutus etä- ja hybridiopetuksena.
Lähiopetus etäopetuksena ja hybridiopetuksena (voi osallistua kampuksella tai etänä): Adobe Connect, MS Teams ja muut verkkotyökalut.
Lähiopetus alkaa viikolla 7 ja päättyy viikolla 13. Arvioinnit ja palaute 4 viikkoa tehtävien palauttamisesta.
Lähiopetuksen tarkempi aikataulutus ja jaottelu etä- ja hybridiopetukseen lukujärjestyksessä.
Minervan luokkatilat.
Materials
Opintojaksolla hyödynnetään sisältömarkkinoinnin ja sosiaalisen median markkinoinnin kirjallisuutta ja verkkoaineistoja. Osa oppimateriaalista on englanninkielistä. Lisäksi opintojakson opettajat tuottavat oppimateriaalia ja opiskelijat tuottavat yhteisesti oppimateriaalia. Oppimateriaalit tarkentuvat opintojakson alkaessa.
KIRJALLISUUS
Rummukainen, M., Hakola, I. & Hiila, I. (2019). Sisältömarkkinoinnin työkalut. Helsinki: Alma Talent.
Komulainen, M. (2018). Menesty digimarkkinoinnilla. Helsinki: Kauppakamari.
Sosiaaliseen mediaan liittyvä kirjallisuus: https://luc.finna.fi/lapinamk/List/877789
Muu oppimateriaali täydentyy Moodleen
Teaching methods
Arvioitavien, osaamistavoitteisiin perustuvien oppimisprojektien ja -tehtävien suorittaminen yksilönä tai ryhmässä.
Sovellusten käyttöharjoitukset oppimateriaalin ja ohjauksen avulla.
Osa materiaaleista on englanniksi.
Employer connections
Opintojaksolla hyödynnetään mahdollisuuksien mukaan työelämälähtöisiä toimeksiantoja ja oppimisprojektien aiheita. Näitä toimeksiantoja voidaan saada AMK:n projekteista, alueen yrityksiltä ja AMK:n alumneilta. Lisäksi hyödynnetään mahdollisuuksien mukaan vierailevia asiantuntijoita.
Student workload
10 opintopistettä vastaa 270 tuntia opiskelijan työtä
Assessment criteria, satisfactory (1)
Tieto puuttuu
Assessment criteria, good (3)
Hyvä
Arvioinnin kohde: Sisällön merkitys ja muodot markkinoinnissa
Ymmärrät sisältömarkkinoinnin ja tarinallisuuden periaatteet. Osaat tuottaa markkinoinnissa hyödynnettävää sisältöä.
Arvioinnin kohde: Verkostoituminen sosiaalisessa mediassa
Osaat muotoilla myyntiä tukevan henkilöbrändin. Osaat kasvattaa sosiaalisen median verkostoja ja hyödyntää niitä myynnissä.
Arvioinnin kohde: Sisältöjen levittäminen verkossa
Tunnistat vaikuttajia ja osaat rakentaa heidän kanssaan yhteistyötä.
Osaat hyödyntää maksullista näkyvyyttä sosiaalisessa mediassa. Osaat mitata sisältöjen tuloksellisuutta.
Assessment criteria, excellent (5)
Arvioinnin kohde
Kiitettävä
Arvioinnin kohde: Sisällön merkitys ja muodot markkinoinnissa
Ymmärrät sisältömarkkinoinnin ja tarinallisuuden periaatteet. Osaat tuottaa markkinoinnissa hyödynnettävää sisältöä eri muodoissa luovalla ja kiinnostavalla tavalla.
Arvioinnin kohde: Verkostoituminen sosiaalisessa mediassa
Osaat muotoilla myyntiä tukevan henkilöbrändin. Osaat kasvattaa sosiaalisen median verkostoja järjestelmällisesti ja hyödyntää niitä myynnissä tuloksellisesti.
Arvioinnin kohde: Sisältöjen levittäminen verkossa
Tunnistat vaikuttajia ja osaat hyödyntää heitä markkinoinnissa. Osaat hyödyntää maksullista näkyvyyttä sosiaalisessa mediassa. Osaat mitata sisältöjen tuloksellisuuutta.
Qualifications
NULL
Further information
Opintojaksolle osallistumisen edellytyksenä on sosiaalisen median kanavien käyttö. Opintojaksolla hyödynnetään opiskelijoiden omia olemassa olevia kanavia työskentelyssä tai perustetaan uusi kanava opintojakson työskentelyä varten.
EDELTÄVÄT OPINNOT JA OSAAMINEN (SUOSITUS)
Työvälineosaaminen
Markkinoinnin ja myynnin perusteet
Asiakaskokemus, ostaminen ja brändi myynnin perustana
Visuaalisen markkinointisisällön luominen ja tuotanto