Skip to main content

Content Marketing and Earned Media (10cr)

Code: T300BA63-3001

General information


Enrollment
01.10.2021 - 10.02.2022
Registration for the implementation has ended.
Timing
17.02.2022 - 29.03.2022
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
10 cr
Local portion
5 cr
Virtual portion
5 cr
RDI portion
5 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Bachelor of Business Administration, Business Economics T
Teaching languages
Finnish
Seats
10 - 40
Degree programmes
Degree Programme in Business Management
Teachers
Minttu Merivirta
Anna-Maija Tapojärvi
Teacher in charge
Mika Saloheimo
Course
T300BA63

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Sisältömarkkinointi
Markkinointi sosiaalisessa mediassa
Henkilöbrändäys

Objective

Tieto puuttuu

Content

Tieto puuttuu

Location and time

Kevätlukukausi 2022. Lapin AMK:n Tornion kampuksella,toteutus etä- ja hybridiopetuksena.
Lähiopetus etäopetuksena ja hybridiopetuksena (voi osallistua kampuksella tai etänä): Adobe Connect, MS Teams ja muut verkkotyökalut.
Lähiopetus alkaa viikolla 7 ja päättyy viikolla 13. Arvioinnit ja palaute 4 viikkoa tehtävien palauttamisesta.
Lähiopetuksen tarkempi aikataulutus ja jaottelu etä- ja hybridiopetukseen lukujärjestyksessä.
Minervan luokkatilat.

Materials

Opintojaksolla hyödynnetään sisältömarkkinoinnin ja sosiaalisen median markkinoinnin kirjallisuutta ja verkkoaineistoja. Osa oppimateriaalista on englanninkielistä. Lisäksi opintojakson opettajat tuottavat oppimateriaalia ja opiskelijat tuottavat yhteisesti oppimateriaalia. Oppimateriaalit tarkentuvat opintojakson alkaessa.
KIRJALLISUUS
Rummukainen, M., Hakola, I. & Hiila, I. (2019). Sisältömarkkinoinnin työkalut. Helsinki: Alma Talent.
Komulainen, M. (2018). Menesty digimarkkinoinnilla. Helsinki: Kauppakamari.
Sosiaaliseen mediaan liittyvä kirjallisuus: https://luc.finna.fi/lapinamk/List/877789
Muu oppimateriaali täydentyy Moodleen

Teaching methods

Arvioitavien, osaamistavoitteisiin perustuvien oppimisprojektien ja -tehtävien suorittaminen yksilönä tai ryhmässä.
Sovellusten käyttöharjoitukset oppimateriaalin ja ohjauksen avulla.
Osa materiaaleista on englanniksi.

Employer connections

Opintojaksolla hyödynnetään mahdollisuuksien mukaan työelämälähtöisiä toimeksiantoja ja oppimisprojektien aiheita. Näitä toimeksiantoja voidaan saada AMK:n projekteista, alueen yrityksiltä ja AMK:n alumneilta. Lisäksi hyödynnetään mahdollisuuksien mukaan vierailevia asiantuntijoita.

Student workload

10 opintopistettä vastaa 270 tuntia opiskelijan työtä

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tieto puuttuu

Assessment criteria, good (3)

Hyvä

Arvioinnin kohde: Sisällön merkitys ja muodot markkinoinnissa
Ymmärrät sisältömarkkinoinnin ja tarinallisuuden periaatteet. Osaat tuottaa markkinoinnissa hyödynnettävää sisältöä.

Arvioinnin kohde: Verkostoituminen sosiaalisessa mediassa
Osaat muotoilla myyntiä tukevan henkilöbrändin. Osaat kasvattaa sosiaalisen median verkostoja ja hyödyntää niitä myynnissä.

Arvioinnin kohde: Sisältöjen levittäminen verkossa
Tunnistat vaikuttajia ja osaat rakentaa heidän kanssaan yhteistyötä.
Osaat hyödyntää maksullista näkyvyyttä sosiaalisessa mediassa. Osaat mitata sisältöjen tuloksellisuutta.

Assessment criteria, excellent (5)

Arvioinnin kohde
Kiitettävä

Arvioinnin kohde: Sisällön merkitys ja muodot markkinoinnissa
Ymmärrät sisältömarkkinoinnin ja tarinallisuuden periaatteet. Osaat tuottaa markkinoinnissa hyödynnettävää sisältöä eri muodoissa luovalla ja kiinnostavalla tavalla.

Arvioinnin kohde: Verkostoituminen sosiaalisessa mediassa
Osaat muotoilla myyntiä tukevan henkilöbrändin. Osaat kasvattaa sosiaalisen median verkostoja järjestelmällisesti ja hyödyntää niitä myynnissä tuloksellisesti.

Arvioinnin kohde: Sisältöjen levittäminen verkossa
Tunnistat vaikuttajia ja osaat hyödyntää heitä markkinoinnissa. Osaat hyödyntää maksullista näkyvyyttä sosiaalisessa mediassa. Osaat mitata sisältöjen tuloksellisuuutta.

Qualifications

NULL

Further information

Opintojaksolle osallistumisen edellytyksenä on sosiaalisen median kanavien käyttö. Opintojaksolla hyödynnetään opiskelijoiden omia olemassa olevia kanavia työskentelyssä tai perustetaan uusi kanava opintojakson työskentelyä varten.

EDELTÄVÄT OPINNOT JA OSAAMINEN (SUOSITUS)
Työvälineosaaminen
Markkinoinnin ja myynnin perusteet
Asiakaskokemus, ostaminen ja brändi myynnin perustana
Visuaalisen markkinointisisällön luominen ja tuotanto

Go back to top of page