Skip to main content

Object-oriented Programming (5cr)

Code: R504TL25OJ-19003

General information


Enrollment
19.03.2021 - 30.08.2021
Registration for the implementation has ended.
Timing
06.09.2021 - 31.12.2021
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Bachelor of Engineering, Information Technology
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 50
Degree programmes
Degree Programme in Information and Communication Technology
Teachers
Toni Westerlund
Teacher in charge
Erkki Mattila
Scheduling groups
Harjoitusryhmä 1 (Size: 0 . Open UAS : 0.)
Harjoitusryhmä 2 (Size: 0 . Open UAS : 0.)
Small groups
Harjoitusryhmä 1
Harjoitusryhmä 2
Course
R504TL25OJ

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Opintojaksolla käymme mm. seuraavia asioita.
- C# Ohjelmoinnin perusteet
- Luokat ka oliot
- Rakentajat
- Perinnöllisyys
- Aikainen- ja myöhäinen sidonta
- Metodit ja parametrit
- Jäsenmuuttujat
- Kapselointi
- Rajapinnat
- Abstractit

Objective

Opiskelija tuntee olio-ohjelmoinnin perusperiaatteet ja keskeiset käsitteet. Opiskelija osaa laatia pieniä sovelluksia yleisesti käytössä olevalla olio-ohjelmointikielellä sekä osaa käyttää integroitua kehitysympäristöä.

Content

Tieto puuttuu

Location and time

Lähiopetus lukujärjestyksen mukaan Rantavitikan kampuksella, Jokiväylä 11, syyslukukaudella 2021.

Materials

Luentomateriaali, esimerkit ja harjoitukset. Moodle-työtilassa linkki jaettuun OneDrive-materiaalihakemistoon.

Kirjallisuus
C# Object-Oriented Programming
C# Olio-ohjelmointi

Teaching methods

Lähiopetusta ja ohjelmointiharjoituksia 40 tuntia, itsenäistä opiskelua, työskentelyä lukukausiprojektissa sekä harjoitustyön tekoa 97,5 tuntia.
Ohjelmointiharjoitusten tekeminen oppituntien lisäksi omalla ajalla on olennaisen tärkeää, mikäli haluaa saavuttaa työelämässä vaadittavan ohjelmointirutiinin ja ammattipätevyyden.

Exam schedules

Näyttö/koe suoritetaan opintojakson lopussa.

Student workload

Lähiopetusta ja ohjelmointiharjoituksia 40 tuntia
itsenäistä opiskelua, työskentelyä lukukausiprojektissa sekä harjoitustyön tekoa 97,5 tuntia.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tieto puuttuu

Assessment criteria, good (3)

Hyvä (3)
Opiskelija tekee olio-ohjelmoinnin oppimistehtävät itsenäisesti. Tulokset ja tekeminen ovat pääosin laadukasta.
Hyvä (4)
Opiskelija osoittaa laajaa olio-ohjelmoinnin käsitteiden ja perusperiaatteiden tuntemusta sekä käytännön ohjelmointiosaamista olio-ohjelmointikielellä.

Assessment criteria, excellent (5)

Kiitettävä (5)
Opiskelija osoittaa kattavaa olio-ohjelmoinnin käsitteiden ja perusperiaatteiden tuntemusta sekä käytännön ohjelmointiosaamista olio-ohjelmointikielellä

Qualifications

NULL

Further information

Käytettävä ympäristö:
Visual Studio + Unity 3D Pelimoottori

Go back to top of page