Skip to main content

Arctic Construction (5cr)

Code: R501RL31OJ-3003

General information


Enrollment
05.10.2020 - 04.01.2021
Registration for the implementation has ended.
Timing
11.01.2021 - 30.04.2021
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
1 cr
Virtual portion
4 cr
RDI portion
1 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Bachelor of Engineering, Construction Engineering
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 80
Degree programmes
Degree Programme in Civil Engineering
Teachers
Janne Poikajärvi
Kai Ryynänen
Teacher in charge
Janne Poikajärvi
Course
R501RL31OJ

Evaluation scale

H-5

Objective

Tieto puuttuu

Content

Tieto puuttuu

Location and time

Kevät 2021 Rovaniemi

Materials

Routatekniikan osuus:
Geotekniikan perusteet Raimo Jääskeläinen
tai Geotekniikan perusteet M. Tammirinne, M. Rantamäki, R. Jääskeläinen ( vanhempi kirja )
Pohjarakennuksen perusteet Raimo Jääskeläinen
Routasuojausohje RIL 261
Pohjarakennusohje RIL 121
MaaRYL 2010 Rakennustöiden yleiset vaatimukset. Talonrakennuksen maatyöt
Moodlessa oleva materiaali

Lumirakentamisen kirjallisuus:
Härkönen, E., Jokela, T., Yliharju, A-J. Snow Design from Lapland – Initiating Cooperation. 2014. University of Lapland. ISBN 978-952-484-738-4 PDF.
Gray, D.M. Hall, D.M. Handbook of Snow. 1981. University of Saskatchewan. Saskatoon, Canada. ISBN-10:1-932846-06-9, ISBN-13:978-1-932846-06-5.
Assosiation of Finnish Civil Engineers RIL. 2002. RIL 218-2002 Snow Constructions – General rules for design and construction. ISBN 951-758-421-0.
Petrenko V., Whithworth, Physics of Ice. 1999. Oxford University. ISBN 0-19-851894-3.
Rasmus, S. Snow pack structure characteristics in Finland: measurements and modelling. 2005. Univeristy of Helsinki. ISBN 952-10-2378-3, 952-10-2379-1 PDF.

Teaching methods

Opetus ja harjoitukset: Adobe Connect istunnot.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tieto puuttuu

Assessment criteria, good (3)

Hyvä (3)
Opiskelija tekee opintojakson tavoiteiden mukaiset oppimistehtävät itsenäisesti. Tulokset ja tekeminen ovat pääosin laadukasta. Tulosten raportointi on lähes virheetöntä ja hyvää ammatti- ja asiakieltä. Ajankäyttö on hallinnassa.

Hyvä (4)
Opiskelija tekee opintojakson tavoitteiden mukaiset oppimistehtävät itsenäisesti. Tulokset ja tekeminen ovat laadukasta. Tulosten raportointi on asioita perustelevaa ja hyvää ammatti- ja asiakieltä. Ajankäyttö on hallinnassa.

Assessment criteria, excellent (5)

Kiitettävä (5)
Opiskelija tekee opintojakson tavoitteiden mukaiset oppimistehtävät omatoimisesti ja itsenäisesti. Tulokset ja tekeminen ovat korkealaatuisia. Tulosten raportointi on asioita perustelevaa ja arvioivaa virheetöntä ammatti- ja asiakieltä. Ajankäyttö on suunnitelmallista.

Qualifications

NULL

Go back to top of page