Skip to main content

Strategy, management of custome relationship and processes (5cr)

Code: C-02471-OG00DB90-3003

General information


Enrollment
02.07.2023 - 31.12.2023
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.08.2023 - 31.07.2024
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Institution
Oulu University of Applied Sciences, Linnanmaan kampus
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 3

Evaluation scale

0-5

Objective

1. Opiskelija selittää strategisen ajattelun ulottuvuudet ja strategian prosessina sekä käytäntönä. 2. Opiskelija arvioi erilaisia asiakkuuksia ja verkostoja organisaation strategisena menestystekijänä. 3. Opiskelija analysoi prosessien johtamisen ja toiminnan ohjauksen merkitystä sekä henkilöstön roolia prosessien kehittämisessä ja jatkuvassa laadun parantamisessa. 4. Opiskelija arvioi valitsemansa johtamisen tai toiminnan ohjauksen prosessin näyttöön perustuvuuden. 5. Opiskelija analysoi esimieheksi kasvuaan asiakkuuksien ja prosessien johtajana.

Content

Strategian merkitys johtamisessa, strategian laadinta ja strategiaprosessi, yleisimmät laadunhallinnan periaatteet ja kehittämismenetelmät, asiakkuudet sosiaali- ja terveydenhuollon eri palveluissa, asiakasymmärrys, asiakkuuden hallintamallit, arvo/asiakaslupaus, prosessien johtaminen ja toiminnan ohjaus osana laadunhallintaa, tiedolla johtaminen ja toiminnan näyttöön perustuvuus, osallistuva henkilöstö osana prosessien ja laadun kehittämistä, työntekijäkokemusten yhteys asiakaskokemuksiin

Go back to top of page