Skip to main content

Julkaisuprojekti painettuun ja sähköiseen mediaan (10cr)

Code: AGRA0716-3001

General information


Enrollment
02.07.2019 - 31.07.2019
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.08.2019 - 29.05.2020
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
10 cr
Local portion
10 cr
Mode of delivery
Contact learning
Teaching languages
Finnish
Course
AGRA0716

Evaluation scale

H-5

Objective

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa
- soveltaa graafisen muotoilun, kirjoitusviestinnän ja ryhmätyöskentelytaitojaan julkaisun suunnittelun prosessissa.
- analysoida graafisen suunnittelun erityisvaatimuksia sähköisessä ja painetussa mediassa.
- reflektoida suunnittelutyön kontekstissa alan uusinta tutkimusta.

Execution methods

Projektityöskentely ja luennot 100 h. Itsenäinen työ 170 h.

Accomplishment methods

Aktiivinen osallistuminen ryhmätyöhön ja luennoille, essee.

Content

Suunnittelu- ja tuotantoprosessi ideasta julkaisukelpoiseksi sähköiseksi- ja painetuksi julkaisuksi. Alan uusimpaan tutkimukseen tutustuminen.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Hylättty
Suoritus on erittäin puutteellinen tai virheellinen, tai sisältää huomattavia väärinkäsityksiä.
Välttävä ja tyydyttävä (1-2)
Suoritus on suppea, pintapuolinen tai vastaa heikosti tehtävänantoa. Suorituksessa tyydytään luettelemaan asioita irrallisesti, tai käsitellään asioita yksipuolisesti. Suoritus voi sisältää virheitä tai epäselvyyksiä.

Assessment criteria, good (3)

Hyvä ja kiitettävä (3-4)
Suoritus vastaa tehtävänantoa, osoittaa ymmärtämistä sekä taitoa analysoida ja perustella. Asiasta on muodostunut kokonaiskuva, mutta siinä saattaa olla puutteita.

Assessment criteria, excellent (5)

Erinomainen (5)
Suorituksessa hahmotetaan laaja kokonaisuus ja tietoa osataan soveltaa moniulotteisesti tai sijoittaa eri konteksteihin. Suoritus osoittaa itsenäistä otetta ja oivallusta. Suoritus on ehjä kokonaisuus, joka sisältää perusteltua omaa ajattelua tai kriittistä pohdintaa. Vastaus on hyvin kirjoitettu tai toteutettu.

Go back to top of page