Financial Expertise English and Communications (5cr)
Code: R301LL21OJ-19002
General information
- Enrollment
- 11.11.2019 - 13.01.2020
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 20.01.2020 - 22.03.2020
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Bachelor of Business Administration, Business Economics R
- Campus
- Rantavitikka, Jokiväylä 11, Rovaniemi
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Management
Evaluation scale
H-5
Objective
Tieto puuttuu
Content
Tieto puuttuu
Materials
opettajan laatima opetusmateriaali moodlessa
Eye for Business digioppikirja
Teaching methods
kontaktiopetus (läsnäolo 80%)
itsenäinen työskentely
pari- ja ryhmätyöskentely
Exam schedules
kirjallinen tentti opintojakson lopussa, 2 uusintamahdollisuutta
suullinen näyttö
Assessment criteria, satisfactory (1)
Tieto puuttuu
Assessment criteria, good (3)
Hyvä (3-4)
Työelämä ja kansainvälisyysosaaminen
Osaat esitellä työpaikkasi ja ylläpitää keskustelua erilaisista small talk-aiheista.
Osaat kirjoittaa oman alasi asiakirjoja ja käyttää liikealan ja taloushallinnon peruskäsitteistöä.
Osaat esitellä oman alasi yrityksen tai tuotteen.
Osaat osoittaa tilannetajua monikulttuurisissa vuorovaikutustilanteissa.
Asiakaspalvelu
Hoidat asiakaspalvelu- tilanteet tehokkaasti ja ammattitaitoisesti.
Puhut ja kirjoitat melko sujuvasti, vaikka kielivirheitä esiintyy.
Keskustelet ammattialaasi liittyvistä aiheista melko sujuvasti, vaikka ammattitermien hallinnassa on puutteita.
Assessment criteria, excellent (5)
Kiitettävä (5)
Työelämä ja kansainvälisyysosaaminen
Osaat esitellä työpaikkasi, luoda ja ylläpitää suhteita sekä käydä luontevaa keskustelua erilaisista aiheista.
Osaat kirjoittaa selkeitä ja hyvin jäsenneltyjä asiakirjoja.
Hallitset liikealan ja taloushallinnon peruskäsitteistöä.
Osaat esitellä yrityksen tai tuotteen jäsentyneesti ja asianmukaisella tyylillä.
Osaat osoittaa hyvää tilannetajua monikulttuurisissa vuorovaikutustilanteissa.
Asiakaspalvelu
Osaat hoitaa työelämän asiakaspalvelutilanteet ammattitaitoisesti, sujuvasti ja tarkoituksenmukaisesti.
Puhut ja kirjoitat lähes virheetöntä kieltä.
Keskustelet sujuvasti ammattialaasi liittyvistä tehtävistä.