Digitaalinen markkinointi (5op)
Toteutuksen tunnus: R301LL92OJ-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.03.2021 - 24.08.2021
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 31.08.2021 - 17.10.2021
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- Tradenomikoulutus, liiketalous R
- Toimipiste
- Rantavitikka, Jokiväylä 11, Rovaniemi
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 30
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus, Rovaniemi
- Opettajat
- Tuija Kuisma
- Kati Koivunen
- Vastuuopettaja
- Kati Koivunen
- Ryhmät
-
R31L20STradenomikoulutus, liiketalous (päivätoteutus) Rovaniemi, syksy 2020
- Opintojakso
- R301LL92OJ
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Opit ymmärtämään digitaalisen markkinoinnin ja perinteisen markkinoinnin erot. Tunnet digitaalisen markkinoinnin ja sisältömarkkinoinnin keskeiset työkalut.
Ymmärrät sosiaalisen median merkityksen asiakaspalvelussa sekä asiakassuhteiden luomisessa ja kehittämisessä.
Kompetenssit: Liiketoimintaosaaminen, myyntiosaaminen, markkinointiosaaminen, suunnittelu-, ennakointi- ja kehittämisosaaminen
Sisältö
- digimarkkinointi ja markkinoinnin mittaaminen
- kuluttaja- ja ostokäyttäytyminen
- digitaaliset jakelukanavat
- digitaalinen mainonta ja hakukoneoptimointi
- digitaalinen sisällöntuotanto
- sisältöstrategia ja viestintätaidot sosiaalisessa mediassa
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Tieto puuttuu
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Hyväksytty:
Osaat toimia ohjeistuksen mukain
Osoitat perehtyneisyyttä digitaalisen markkinoinnin peruskäsitteisiin
Osaat soveltaa tietoperustaa tehtävissä
Osaat reflektoida omaa osaamista.
Osaat hyödyntää itsenäisesti ja tavoitteellisesti digitaalisia työkaluja
Esitietovaatimukset
NULL
Lisätiedot
Toteutus tarjotaan myös valtakunnallisena CampusOnline opintona.
Opiskelijat voivat ilmoittautua opintoihin ilmoittautumisajan sisällä, ja suorittaa opintoja toteutusajan puitteissa. Opintojen arviointi tapahtuu erikseen ilmoitetuissa aikajänteessä opintojen aikana.