Communication Skills as an Element of Business Success (5cr)
Code: R81ML28OJ-18002
General information
- Enrollment
- 11.11.2019 - 13.01.2020
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 13.01.2020 - 28.02.2020
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 3 cr
- Virtual portion
- 2 cr
- RDI portion
- 2 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Bachelor of Hospitality Management
- Campus
- Rantavitikka, Jokiväylä 11, Rovaniemi
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Tourism
Evaluation scale
H-5
Objective
Tieto puuttuu
Content
Tieto puuttuu
Location and time
Viikot 6-9, Rovaniemi
Materials
Opintojakson materiaali on Moodle-oppimisalustalla.
Tenttikirja:
Kortetjärvi-Nurmi, S.& Murtola K. Areena: Yritysviestinnän käsikirja. 2015. Saatavissa E-kirjana.
https://www.ellibslibrary.com/book/978-951-37-6566-8
Teaching methods
Oppiminen tapahtuu toimeksiantajan kehittämisprojektissa, jossa opiskelijat kehittävät tapahtuman viestintää ja asiakaspalvelua. Lisäksi oppimista tapahtuu luennoilla, harjoituksissa ja työpajoissa sekä itsenäisesti että ryhmässä.
Oppimisen ohjaus tapahtuu toimeksiantajan toimintaympäristössä sekä luennoilla, harjoituksissa ja työpajoissa.
Opiskelija saa kirjallista ja suullista palautetta opintojakson aikana ja sen päätteeksi toimeksiantajalta, opettajalta ja vertaisiltaan.
Opintojakso toteutetaan Customer Insight and Marketing -opintojaksoon integroiden.
Employer connections
Toimeksiantaja: Lions Club Rovaniemi/Ounasvaara, Porocupin Rovaniemen osakilpailu 22.- 23.2.2019
Assessment criteria, satisfactory (1)
Tieto puuttuu
Assessment criteria, good (3)
Hyvä (3)
Osaa kuvata yritysviestinnän eri osa-alueet ja ymmärtää viestinnän roolin yrityksen menestystekijänä. Osaa viestiä sujuvasti suullisissa asiakaspalvelutilanteissa. Osaa laatia johdonmukaisen, havainnollisen ja kohdennetun esityksen ja esittämään sen sujuvasti. Selviytyy suullisissa viestintä- ja neuvottelutilanteissa hyvin. Osaa viestiä kirjallisesti hyvin tavoitteen ja vastaanottajan huomioiden. Hallitsee yritysviestinnän eri tekstilajit ja osaa valita sopivan sävyn ja tyylin, sekä sisällön ja kanavan. Osaa käyttää sujuvasti ja monipuolisesti lähteitä, ymmärtää tiedon käyttöön liittyvät vastuut ja velvollisuudet.
Hyvä (4)
Osaa kuvata yritysviestinnän eri osa-alueet hyvin ja ymmärtää laajasti viestinnän roolin yrityksen menestystekijänä. Osaa viestiä sujuvasti ja tarkoituksenmukaisesti suullisissa asiakaspalvelutilanteissa. Osaa laatia johdonmukaisen, havainnollisen ja kohdennetun esityksen ja esittämään sen sujuvasti. Osaa viestiä hyvin haastavissakin suullisissa viestintä- ja neuvottelutilanteissa. Osaa viestiä kirjallisesti hyvin tavoitteen ja vastaanottajan (mm. kulttuuritausta) huomioiden. Hallitsee yritysviestinnän eri tekstilajit hyvin ja osaa valita sopivan sävyn ja tyylin, sekä sisällön ja kanavan. Osaa käyttää monipuolisesti eri lähteitä, arvioi löydettyä tietoa sekä ymmärtää tiedon käyttöön liittyvät vastuut ja velvollisuudet.
Assessment criteria, excellent (5)
Kiitettävä (5)
Osaa kuvata yritysviestinnän eri osa-alueet erinomaisesti ja ymmärtää monipuolisesti ja laajasti viestinnän roolin yrityksen menestystekijänä. Osaa viestiä sujuvasti ja tarkoituksenmukaisesti suullisissa asiakaspalvelutilanteissa. Osaa laatia hyvin johdonmukaisen, erittäin havainnollisen ja tarkoin kohdennetun esityksen ja esittämään sen sujuvasti. Osaa toimia erinomaisesti haastavissakin suullisissa viestintä- ja neuvottelutilanteissa. Osaa viestiä kirjallisesti erinomaisesti tavoitteen ja vastaanottajan (mm. kulttuuritausta) huomioiden. Hallitsee erinomaisesti yritysviestinnän eri tekstilajit ja osaa valita sopivan sävyn ja tyylin, sekä sisällön ja kanavan. Osaa käyttää monipuolisesti eri lähteitä, arvioi löydettyä tietoa eri näkökulmista, vertailee eri lähteistä saatua tietoa toisiinsa sekä ymmärtää tiedon käyttöön liittyvät vastuut ja velvollisuudet.
Qualifications
NULL