Service Design (5cr)
Code: R301LL95OJ-3001
General information
- Enrollment
- 16.03.2020 - 24.08.2020
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.09.2020 - 01.12.2020
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- RDI portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- Bachelor of Business Administration, Business Economics R
- Campus
- Rantavitikka, Jokiväylä 11, Rovaniemi
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Management
Evaluation scale
H-5
Objective
Tieto puuttuu
Content
Tieto puuttuu
Materials
Koivisto, M. 2019. Palvelumuotoilun bisneskirja. Löytyy e-kirjana Lapin amk:n kirjastosta.
Linkki: https://www.ellibslibrary.com/book/9789521435782
https://blog.practicalservicedesign.com/
Muu opettajan osoittama materiaali.
Teaching methods
Tuotteiden ja palveluiden kehittämiseen perehtyminen käytännön case-harjoitusten avulla. Työpaja-tapaamiset, jotka koostuvat teorialuennoista, keskustelusta ja vertaisarvioinneista. Opintojaksolla pidetään digitaalista oppimispäiväkirjaa. Oman osaamisen arviointi ennen ja jälkeen opintojakson.
Employer connections
Opintojaksolla tehdään yhteistyötä ROKKE-hankkeen kanssa.
Assessment criteria, satisfactory (1)
Tieto puuttuu
Assessment criteria, good (3)
Palvelumuotoilun peruskäsitteet:
Osaat kuvata keskeiset palvelumuotoilun keskeiset käsitteet.
Asiakaslähtöinen kehittäminen:
Ymmärrät asiakaslähtöisen palveluiden ja tuotteiden kehittämisen periaatteet ja osaat soveltaa tietoa käytäntöön.
Palvelumuotoilun menetelmät:
Osaat hyödyntää palvelumuotoilun menetelmiä palvelujen kehittämisessä.
Osaat tunnistaa asiakastarpeita ja suunnitella niitä vastaavan palvelukokemuksen.
Assessment criteria, excellent (5)
Palvelumuotoilun peruskäsitteet:
Käytät ja yhdistelet erilaisia palvelumuotoilun käsitteitä ja teorioita.
Asiakaslähtöinen kehittäminen:
Ymmärrät asiakaslähtöisen palveluiden ja tuotteiden kehittämisen periaatteet ja osaat soveltaa tietoa itsenäisesti käytäntöön.
Palvelumuotoilun menetelmät:
Osaat hyödyntää palvelumuotoilun menetelmiä palvelukokemuksen kehittämistyössä. Osaat itsenäisesti tunnistaa asiakastarpeita ja suunnitella niitä vastaavan innovatiivisen palvelukokemuksen.
Qualifications
NULL