Skip to main content

Service Design (5cr)

Code: R301LL95OJ-3001

General information


Enrollment
16.03.2020 - 24.08.2020
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.09.2020 - 01.12.2020
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
0 cr
Virtual portion
5 cr
RDI portion
5 cr
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Bachelor of Business Administration, Business Economics R
Campus
Rantavitikka, Jokiväylä 11, Rovaniemi
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Business Management
Teachers
Jorma Mölläri
Kati Koivunen
Teacher in charge
Kati Koivunen
Course
R301LL95OJ

Evaluation scale

H-5

Objective

Tieto puuttuu

Content

Tieto puuttuu

Materials

Koivisto, M. 2019. Palvelumuotoilun bisneskirja. Löytyy e-kirjana Lapin amk:n kirjastosta.
Linkki: https://www.ellibslibrary.com/book/9789521435782
https://blog.practicalservicedesign.com/
Muu opettajan osoittama materiaali.

Teaching methods

Tuotteiden ja palveluiden kehittämiseen perehtyminen käytännön case-harjoitusten avulla. Työpaja-tapaamiset, jotka koostuvat teorialuennoista, keskustelusta ja vertaisarvioinneista. Opintojaksolla pidetään digitaalista oppimispäiväkirjaa. Oman osaamisen arviointi ennen ja jälkeen opintojakson.

Employer connections

Opintojaksolla tehdään yhteistyötä ROKKE-hankkeen kanssa.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tieto puuttuu

Assessment criteria, good (3)

Palvelumuotoilun peruskäsitteet:
Osaat kuvata keskeiset palvelumuotoilun keskeiset käsitteet.

Asiakaslähtöinen kehittäminen:
Ymmärrät asiakaslähtöisen palveluiden ja tuotteiden kehittämisen periaatteet ja osaat soveltaa tietoa käytäntöön.

Palvelumuotoilun menetelmät:
Osaat hyödyntää palvelumuotoilun menetelmiä palvelujen kehittämisessä.
Osaat tunnistaa asiakastarpeita ja suunnitella niitä vastaavan palvelukokemuksen.

Assessment criteria, excellent (5)

Palvelumuotoilun peruskäsitteet:
Käytät ja yhdistelet erilaisia palvelumuotoilun käsitteitä ja teorioita.

Asiakaslähtöinen kehittäminen:
Ymmärrät asiakaslähtöisen palveluiden ja tuotteiden kehittämisen periaatteet ja osaat soveltaa tietoa itsenäisesti käytäntöön.

Palvelumuotoilun menetelmät:
Osaat hyödyntää palvelumuotoilun menetelmiä palvelukokemuksen kehittämistyössä. Osaat itsenäisesti tunnistaa asiakastarpeita ja suunnitella niitä vastaavan innovatiivisen palvelukokemuksen.

Qualifications

NULL

Go back to top of page