Skip to main content

Developing One?s Own Expert Brand (5cr)

Code: R301LL91OJ-3001

General information


Enrollment
16.03.2020 - 24.08.2020
Registration for the implementation has ended.
Timing
06.08.2020 - 05.11.2020
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
0 cr
Virtual portion
5 cr
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Bachelor of Business Administration, Business Economics R
Campus
Rantavitikka, Jokiväylä 11, Rovaniemi
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Business Management
Teachers
Kati Koivunen
Teacher in charge
Kati Koivunen
Course
R301LL91OJ

Evaluation scale

H-5

Objective

Tieto puuttuu

Content

Tieto puuttuu

Materials

Koivunen, K. 2020. Blogi www.katikoivu.com

Kortesuo, K. 2011. Tee itsestäsi brändi. Asiantuntijaviestintä livenä ja verkossa. Bookwell.

Pönkä, H. 2014.Sosiaalisen median käsikirja. Docendo.

Toikkanen, M.& Kananen, N. 2014. Blog by the Book. Blogiopas. Tammi.

Tolvanen, V., Laine, T. & Kurvinen, J. Henkilöbrändäys. 2017. AlmaTalent.

Muu opettajan osoittama materiaali Moodlessa.

Teaching methods

Opintojakso koostuu lähiopetuksesta, itsenäisesti tai ryhmässä tehtävistä oppimistehtävistä, ryhmäkeskusteluista sekä vertaisilta ja opettajilta saatavista palautteista sekä niiden jatkotyöstöstä.
Oppimisympäristöinä toimivat Moodle, erilaiset sosiaalisen median alustat ja viestintäympäristöt.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tieto puuttuu

Assessment criteria, good (3)

Markkinoinnin perustekniikat:
Opiskelija osaa nimetä markkinoinnin tekniikkoja ja soveltaa niitä sujuvasti ja laaja-alaisesti.

Oma osaaminen ja sen hyödyntäminen:
Opiskelija osaa nimetä oman ydinosaamisensa ja vahvuutensa sekä asettaa tavoitteita osaamisen hyödyntämiseen.

Digitaaliset työkalut:
Opiskelija osaa hyödyntää tavoitteellisesti digitaalisia työkaluja ja viestintäympäristöjä ammatillisen osaamisen markkinoimiseen.

Verkostoituminen ja verkkosisällöntuotanto:
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa kohderyhmät huomioivaa monikanavaista verkkoviestintää.

Assessment criteria, excellent (5)

Markkinoinnin perustekniikat:
Opiskelija osaa käyttää markkinoinnin tekniikkoja asiantuntevasti ja yhdistää niitä kokonaisuuksiksi.

Oma osaaminen ja sen hyödyntäminen:
Opiskelija osaa sanoittaa omaa ydinosaamistaan perustellusti sekä asettaa innovatiivisia tavoitteita osaamisen hyödyntämiselle.

Digitaaliset työkalut:
Opiskelija osaa hyödyntää tavoitteellisesti, suunnitelmallisesti ja innovatiivisesti digitaalisia työkaluja ja viestintäympäristöjä ammatillisen osaamisen markkinoimiseen.

Verkostoituminen ja verkkosisällöntuotanto:
Opiskelija osaa suunnitella, toteuttaa ja kehittää kohderyhmät huomioivaa vaikuttavaa monikanavaista verkkoviestintää.

Qualifications

NULL

Go back to top of page