Developing One?s Own Expert Brand (5cr)
Code: R301LL91OJ-3001
General information
- Enrollment
- 16.03.2020 - 24.08.2020
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 06.08.2020 - 05.11.2020
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- Bachelor of Business Administration, Business Economics R
- Campus
- Rantavitikka, Jokiväylä 11, Rovaniemi
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Management
Evaluation scale
H-5
Objective
Tieto puuttuu
Content
Tieto puuttuu
Materials
Koivunen, K. 2020. Blogi www.katikoivu.com
Kortesuo, K. 2011. Tee itsestäsi brändi. Asiantuntijaviestintä livenä ja verkossa. Bookwell.
Pönkä, H. 2014.Sosiaalisen median käsikirja. Docendo.
Toikkanen, M.& Kananen, N. 2014. Blog by the Book. Blogiopas. Tammi.
Tolvanen, V., Laine, T. & Kurvinen, J. Henkilöbrändäys. 2017. AlmaTalent.
Muu opettajan osoittama materiaali Moodlessa.
Teaching methods
Opintojakso koostuu lähiopetuksesta, itsenäisesti tai ryhmässä tehtävistä oppimistehtävistä, ryhmäkeskusteluista sekä vertaisilta ja opettajilta saatavista palautteista sekä niiden jatkotyöstöstä.
Oppimisympäristöinä toimivat Moodle, erilaiset sosiaalisen median alustat ja viestintäympäristöt.
Assessment criteria, satisfactory (1)
Tieto puuttuu
Assessment criteria, good (3)
Markkinoinnin perustekniikat:
Opiskelija osaa nimetä markkinoinnin tekniikkoja ja soveltaa niitä sujuvasti ja laaja-alaisesti.
Oma osaaminen ja sen hyödyntäminen:
Opiskelija osaa nimetä oman ydinosaamisensa ja vahvuutensa sekä asettaa tavoitteita osaamisen hyödyntämiseen.
Digitaaliset työkalut:
Opiskelija osaa hyödyntää tavoitteellisesti digitaalisia työkaluja ja viestintäympäristöjä ammatillisen osaamisen markkinoimiseen.
Verkostoituminen ja verkkosisällöntuotanto:
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa kohderyhmät huomioivaa monikanavaista verkkoviestintää.
Assessment criteria, excellent (5)
Markkinoinnin perustekniikat:
Opiskelija osaa käyttää markkinoinnin tekniikkoja asiantuntevasti ja yhdistää niitä kokonaisuuksiksi.
Oma osaaminen ja sen hyödyntäminen:
Opiskelija osaa sanoittaa omaa ydinosaamistaan perustellusti sekä asettaa innovatiivisia tavoitteita osaamisen hyödyntämiselle.
Digitaaliset työkalut:
Opiskelija osaa hyödyntää tavoitteellisesti, suunnitelmallisesti ja innovatiivisesti digitaalisia työkaluja ja viestintäympäristöjä ammatillisen osaamisen markkinoimiseen.
Verkostoituminen ja verkkosisällöntuotanto:
Opiskelija osaa suunnitella, toteuttaa ja kehittää kohderyhmät huomioivaa vaikuttavaa monikanavaista verkkoviestintää.
Qualifications
NULL