Siirry suoraan sisältöön

Matkailuliiketoimintakonseptien johtaminen (15op)

Toteutuksen tunnus: R81ML46OJ-19002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
19.03.2021 - 08.09.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
16.09.2021 - 26.11.2021
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
15 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
15 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
​Restonomikoulutus
Toimipiste
Rantavitikka, Jokiväylä 11, Rovaniemi
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 100
Koulutus
Restonomikoulutus
Opettajat
Aulikki Laitinen-Tolonen
Jenni Pyhäjärvi
Vastuuopettaja
Aulikki Laitinen-Tolonen
Ryhmät
RA81M20K
Restonomikoulutus (monimuotototeutus), Rovaniemi, kevät 2020
Opintojakso
R81ML46OJ

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Opiskelija osaa tarkastella matkailuliiketoimintaa konseptoituna kokonaisuutena. Opiskelija tuntee konseptoidun matkailuliiketoiminnan tunnusmerkit, mallit ja hyödyt ja osaa soveltaa ja analysoida niitä matkailun eri toimintaympäristöihin. Opiskelija osaa suunnitella ja kehittää tuloksellisia liiketoimintamalleja.Hän osaa kuvata ja analysoida konseptin rakentumista ja soveltaa alan olemassa olevaa tietoa ja erilaisia menetelmiä.
Lukukausiteema: Matkailuliiketoimintaa kehittävät näkökulmat

Sisältö

Tieto puuttuu

Aika ja paikka

AC

Oppimateriaalit

Ilmoitetaan opintojakson alussa.

Opetusmenetelmät

Opintojakso toteutetaan monimuotototeutuksena Adobe Connectissa (AC) ja Moodlessa sekä mahdollisissa muissa oppimista tukevissa digitaalisissa työskentelytiloissa.

Opintojaksoon sisältyy ennakkotehtävä, Moodle-tentit, erilaisia oppimista tukevia harjoituksia sekä reflektoiva essee.

Opetus sisältää luentoja/teoriaa, keskustelua, ohjausta ja erilaisia harjoituksia.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Opinnollistaminen opiskelijan omaan työhön tai yritykseen. Osaamisen näyttö.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Hylätty (0)
Opiskelija ei osaa kuvata konseptointia ajattelu- ja toimintamallina. Hän ei osaa kuvata konseptin merkitystä matkailuliiketoiminnan menestystekijänä. Opiskelija ei osaa kehittää matkailuliiketoimintaa konseptointi-ajatteluun perustuen. Hän ei osaa kuvata eikä hyödyntää olemassa olevaa tietoa ja menetelmiä liiketoimintakonseptin kehittämisessä.
Tyydyttävä (1)
Opiskelija tunnistaa konseptoinnin ajattelu- ja toimintamallina. Hän tunnistaa konseptin merkityksen matkailuliiketoiminnassa. Opiskelija tunnistaa konseptoinnin merkityksen matkailuliiketoiminnan kehittämisessä. Hän osaa kuvata olemassa olevaa tietoa ja menetelmiä liiketoimintakonseptin kehittämisessä.
Tyydyttävä (2)
Opiskelija osaa kuvata konseptointia ajattelu- ja toimintamallina pääpiirteissään. Hän osaa kuvata konseptin merkitystä matkailuliiketoiminnassa. Opiskelija osaa kuvata matkailuliiketoimintaa konseptointi-ajatteluun perustuen. Hän osaa hyödyntää olemassa olevaa tietoa ja menetelmiä liiketoimintakonseptin kehittämisessä pinnallisesti.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Hyvä (3)
Opiskelija osaa kuvata konseptointia ajattelu- ja toimintamallina. Hän osaa kuvata konseptin merkitystä matkailuliiketoiminnan menestystekijänä. Opiskelija osaa kuvata matkailuliiketoimintaa konseptointi-ajatteluun perustuen. Hän osaa hyödyntää olemassa olevaa tietoa ja menetelmiä liiketoimintakonseptin kehittämisessä.
Hyvä (4)
Opiskelija osaa kuvata ja arvioida konseptointia ajattelu- ja toimintamallina. Hän osaa kuvata ja arvioida konseptin merkitystä matkailuliiketoiminnan menestystekijänä. Opiskelija osaa kehittää ja arvioida matkailuliiketoimintaa konseptointi-ajatteluun perustuen. Hän osaa hyödyntää olemassa olevaa tietoa ja menetelmiä liiketoimintakonseptin kehittämisessä monipuolisesti.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Kiitettävä (5)
Opiskelija osaa kuvata ja arvioida konseptointia ajattelu- ja toimintamallina monipuolisesti. Hän osaa kuvata ja arvioida konseptin merkitystä matkailuliiketoiminnan menestystekijänä monipuolisesti. Opiskelija osaa kehittää ja arvioida menestyksellistä matkailuliiketoimintaa konseptointi-ajatteluun perustuen. Hän osaa hyödyntää olemassa olevaa tietoa ja menetelmiä liiketoimintakonseptin kehittämisessä monipuolisesti perustellen.

Siirry alkuun