Siirry suoraan sisältöön

Tierakenteen suunnittelu ja -parantaminen (5op)

Toteutuksen tunnus: R501RL69OJ-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
11.11.2019 - 31.01.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2020 - 31.05.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
3 op
Virtuaaliosuus
2 op
TKI-osuus
1 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Insinöörikoulutus, rakennus- ja yhdyskuntatekniikka
Toimipiste
Rantavitikka, Jokiväylä 11, Rovaniemi
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Rakennus- ja yhdyskuntatekniikan koulutus
Opettajat
Janne Poikajärvi
Vastuuopettaja
Janne Poikajärvi
Ryhmät
R51R17S
Rakennus- ja yhdyskuntatekniikan koulutus (päiväopiskelu) Rovaniemi syksy 2017
Opintojakso
R501RL69OJ

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Opiskelija tuntee liikenneväylien suunnitteluprosessin ja tiesuunnittelun perusteet. Opiskelija osaa mitoittaa tien rakennekerrokset. Opiskelija osaa analysoida liikenneväylän kunnon sekä määrittää rakenteenparantamisen toimenpiteet.

Sisältö

Tieto puuttuu

Aika ja paikka

Rovaniemi kevät 2020

Oppimateriaalit

Väyläviraston ohjeet
Moodlen kautta jaettava materiaali

Opetusmenetelmät

Lähiopetus, harjoitustehtävät, harjoitustyöt, tentti

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Opintojakson lopuksi tentti ja uusinnat myöhemmin tämän jälkeen

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Arvosana
Arvosanan kuvaus, kun arvioidaan teknisten järjestelmien ja työmenetelmien osaamista, töiden johdonmukaista tekemistä, teoreettisia tietoja ja raportointitaitoja

Tyydyttävä (1)
Opiskelija tekee opintojakson tavoitteiden mukaiset oppimistehtävät ohjaajan opastuksella. Tulokset ja tekemisen laatu täyttävät vain työlle asetetut minimivaatimukset. Tulosten raportoinnissa on asiavirheitä ja kielellisiä puutteita. Opiskelija kuvaa tekemistään lähinnä arkikielen käsittein. Ajankäyttö on hallitsematonta.

Tyydyttävä (2)
Opiskelija tekee opintojakson tavoitteiden mukaiset oppimistehtävät osittain itsenäisesti. Tulokset ja tekemisen laatu ylittävät työlle asetetut minimivaatimukset. Tulosten raportoinnissa on jonkin verran asiavirheitä ja kielellisiä puutteita. Opiskelija pyrkii kuvaamaan tekemistään ammattikielen käsittein. Ajankäyttö on suunnittelematonta.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Hyvä (3)
Opiskelija tekee opintojakson tavoiteiden mukaiset oppimistehtävät itsenäisesti. Tulokset ja tekeminen ovat pääosin laadukasta. Tulosten raportointi on lähes virheetöntä ja hyvää ammatti- ja asiakieltä. Ajankäyttö on hallinnassa.

Hyvä (4)
Opiskelija tekee opintojakson tavoitteiden mukaiset oppimistehtävät itsenäisesti. Tulokset ja tekeminen ovat laadukasta. Tulosten raportointi on asioita perustelevaa ja hyvää ammatti- ja asiakieltä. Ajankäyttö on hallinnassa.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Kiitettävä (5)
Opiskelija tekee opintojakson tavoitteiden mukaiset oppimistehtävät omatoimisesti ja itsenäisesti. Tulokset ja tekeminen ovat korkealaatuisia. Tulosten raportointi on asioita perustelevaa ja arvioivaa virheetöntä ammatti- ja asiakieltä. Ajankäyttö on suunnitelmallista.

Esitietovaatimukset

NULL

Siirry alkuun