Skip to main content

Applying physiotherapy Skills for Different Customer Groups II (10cr)

Code: R705FL30OJ-3001

General information


Enrollment
11.11.2019 - 25.12.2019
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2020 - 31.05.2020
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
10 cr
Local portion
6 cr
Virtual portion
4 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Bachelor of Health Care, Physiotherapy
Campus
Rantavitikka, Jokiväylä 11, Rovaniemi
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Physiotherapy
Teachers
Sari Kilpeläinen
Mika Rahkola
Tero Nikkarinen
Johanna Husa-Russell
Heli Katajamäki
Teacher in charge
Johanna Husa-Russell
Course
R705FL30OJ

Evaluation scale

H-5

Objective

Tieto puuttuu

Content

Tieto puuttuu

Location and time

6. lukukausi

Materials

Fysioterapia 8/06 s.10-14
Fysioterapia 5/07 s.45-48
Fysioterapia 8/07 s.28-29
Fysioterapia 6/08 s. 23-26
Fysioterapia 6/08 s. 39-44
Fysioterapia 7/08 Lasten teemanumero
Fysioterapia 4/09 s. 23-27
Fysioterapia 3/10 Lapsiteema (mm. amk opinnäytetöitä)
Fysioterapia 1/11 s. 43-45
Fysioterapia 4/11 s. 44-47
Fysioterapia 7/11 s. 42-46
Fysioterapia 3/12 s. 22-24
Fysioterapia 5/12 s. 18-22
Fysioterapia 7/12 s. 36-38
Fysioterapia 1/13 s. 10-14
Fysioterapia 1/13 s. 16-20.
Fysioterapia 3/13 s. 35-36
Fysioterapia 4/13 s. 46-50
Fysioterapia 6/13 s. 40-45
Fysioterapia 4/14 s. 28-33.
Fysioterapia 3/15 s. 12-18.
Fysioterapia 4/15 s. 32-35.
Fysioterapia 6/16 s. 34-39.
Fysioterapia 2/17 Lasten fysioterapian teemanumero
Fysioterapia 5/17 s.4-5.
Fysioterapia 5/17 s.12-13.
Fysioterapia 7/17 s.40-43.
Fysioterapia 7/18 s.32-36.
Mäenpää H. ym. 2012. Hajanaisista käytännöistä yhtenäisiin suosituksiin CP-lasten kuntoutuksessa. Suomen Lääkärilehti 67 (34); 2304-2310.
Mustonen, Kirsi & Hermanson, Elina & von Wendt, Lennart 2006. Imeväisikäisten lasten kehityspoikkeavuuksien seulonta neuvolassa. Suomen lääkärilehti 61 (9); 963-968.
Ayres, A. Jean 2008. Aistimusten aallokossa: sensorisen integraation häiriö ja terapia. Tapola, Lari, kääntäjä.

Teaching methods

Kolme pbl-sykliä ja niihin liittyvä opiskelijan toiminta.
Lähiopetus, verkko-opetus, työpajat.
Työskentely uima-altaalla.
Tutustumiskäynnit.

Employer connections

Neurologisten aiheiden syventävä työ kenttäharjoittelupaikoille.

Exam schedules

Opintojakson varsinainen tenttiajankohta tarkentuu myöhemmin.
1. mahdollinen uusinta 6. lukukaudella, 2. uusinta 7. lukukaudella.

Student workload

10 op =on opiskelijan 270 tuntia

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tieto puuttuu

Assessment criteria, good (3)

H3
Osaat selittää neurologisen asiakkaan kuntoutustoiminnan moniammatillisuuden ja sen tarjoamat mahdollisuudet kuntoutujan toimintakyvyn tukemisessa
Osaat selittää keskeisimmät neurologisten sairauksien aiheuttamat häiriöt yksilön toimintakyvylle
Hallitset ja osaat valita tarkoituksenmukaisia toimintakyvyn arviointimenetelmiä fysioterapian suunnittelun ja toteutuksen pohjaksi
Osaat tukea neurologisen asiakkaan toimintakykyä monipuolisesti fysioterapian eri menetelmin
H4
Osaat selittää ja perustella neurologisen asiakkaan kuntoutustoiminnan moniammatillisuuden ja sen tarjoamat mahdollisuudet
Hallitset ja osaat perustellusti valita tarkoituksenmukaisia toimintakyvyn arviointimenetelmiä fysioterapian suunnittelun ja toteutuksen pohjaksi
Osaat selittää ja perustella keskeisimmät neurologisten sairauksien aiheuttamat häiriöt yksilön toimintakyvylle
Osaat tukea neurologisen asiakkaan toimintakykyä perustellusti valittujen fysioterapian eri menetelmin

Assessment criteria, excellent (5)

Hallitset neurologisen asiakkaan kuntoutustoiminnan moniammatillisuuden ja sen tarjoamat mahdollisuudet
Hallitset keskeisimmät neurologisten sairauksien aiheuttamat häiriöt yksilön toimintakyvylle
Hallitset ja osaat kriittisesti valita tarkoituksenmukaisia toimintakyvyn arviointimenetelmiä fysioterapian suunnittelun ja toteutuksen pohjaksi
Osaat tukea neurologisen asiakkaan toimintakykyä kriittisesti valittujen fysioterapian eri menetelmin

Qualifications

NULL

Go back to top of page