Siirry suoraan sisältöön

Monikanavainen markkinointi ja myynti (5op)

Toteutuksen tunnus: T31L35OJ-19001

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
01.08.2019 - 31.12.2019
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tradenomikoulutus, liiketalous T
Toimipiste
Minerva, Kauppakatu 58, Tornio
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Liiketalouden koulutus, Tornio
Opettajat
Marjo Jussila
Anna-Maija Tapojärvi
Vastuuopettaja
Anna-Maija Tapojärvi
Ryhmät
T31L18K
Liiketalouden koulutus (päiväopiskelu) Tornio kevät 2018
Opintojakso
T31L35OJ

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Osaat suunnitella ja toteuttaa kustannustehokkaasti, PK-yritykselle personoidun, monikanavaisen markkinointi- ja myyntisuunnitelman kansainvälisille markkinoille. Osat toimia aktiivisena ja vastuullisena projektiryhmän jäsenenä ja reflektoida ryhmän tuotosta ja toimintaa.

Sisältö

Opiskelijan polku -dokumenttion lukukauden Moodle-tilassa.

Oppimateriaalit

Materiaaleista on tietoa lukukauden Moodle-tilassa.

Opetusmenetelmät

Kyseessä on lukukauden opintojaksoja yhteen kytkevä lukukausiprojekti. Lukukausiprojekti toteutetaan ryhmätyöskentelynä ja projektioppimisena. Lukukausiprojektissa sovelletaan nykyaikaista projektityöskentelymenetelmää ja sitä tukevia digitaalisia työkaluja.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Tyydyttävä (1-2)
Projektin kansainväliseen markkinointiviestintään ja myyntiin liittyvien tavoitteiden saavuttaminen ja tulosten dokumentointi:

Projektin keskeiset tavoitteet täyttyvät, mutta kokonaisuudessa on puutteita. Projektin dokumentoinnissa on puutteita, mutta kokonaisuudet on hahmotettavissa. Esitetyt toimenpiteet ja suunnitelmat ovat käytännön liiketoiminnan kannalta pohdittuja ja niiden toteuttamista voidaan arvioida.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Hyvä (3-4)
Projektin kansainväliseen markkinointiviestintään ja myyntiin liittyvien tavoitteiden saavuttaminen ja tulosten dokumentointi:

Projekti on dokumentoitu selkeästi, johdonmukaisesti ja ymmärrettävällä tavalla. Esitetyt toimenpiteet ja suunnitelmat ovat käytännön liiketoiminnan näkokulmasta pohdittuja ja joiltain osin toteuttamiskelpoisia. Osaat toimia verkostossa ja ratkaisukeskeisesti sekä oma-aloitteisesti.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Kiitettävä (5)
Projektin kansainväliseen markkinointiviestintään ja myyntiin liittyvien tavoitteiden saavuttaminen ja tulosten dokumentointi:

Projekti on dokumentoitu selkeästi, johdonmukaisesti, yksityiskohtaisesti ja ymmärrettävällä tavalla. Esitetyt toimenpiteet ja suunnitelmat ovat perusteltuja ja käytännön liiketoiminnan kannalta relevantteja ja antavat hyvän lähtökohdan toteutukselle. Osaat toimia eri alojen toimijoiden kanssa soveltaen alan olemassa olevaa tietoa ja erilaisia menetelmiä.

Siirry alkuun