Tourism as a Working Environment (10cr)
Code: R81ML21OJ-19001
General information
- Timing
- 01.08.2019 - 31.12.2019
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 10 cr
- Local portion
- 6 cr
- Virtual portion
- 4 cr
- RDI portion
- 10 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Bachelor of Hospitality Management
- Degree programmes
- Degree Programme in Tourism
- Teachers
- Milla Hirvaskari
- Minna Sipponen
- Heidi Kaihua
- Course
- R81ML21OJ
Evaluation scale
H-5
Objective
Tieto puuttuu
Content
Tieto puuttuu
Materials
Tieto puuttuu
Teaching methods
Tieto puuttuu
Assessment criteria, satisfactory (1)
Tieto puuttuu
Assessment criteria, good (3)
Hyvä (3)
Opiskelija osaa kuvata matkailualan työtehtäviä ja työprosesseja monialaisessa työympäristössä ja osaa selittää omaa osaamistaan työtehtäviin ja toimenkuviin. Hän osaa kuvata matkailualan palvelutuotteiden rakennetta ja tuntee taustalla olevat palveluprosessit. Opiskelija osaa suunnitella palvelutuotteen asiakaspolkua. Hän osaa kuvata vieraanvaraisuuden merkitystä palvelualalla ja osaa selittää toimintaympäristöjen verkostomaista rakennetta. Hän osaa arvioida osittain omaa ammatillista kehittymistä ja tunnistaa kehittymistarpeensa.
Hyvä (4)
Opiskelija osaa kuvata hyvin matkailualan työtehtäviä ja työprosesseja monialaisessa työympäristössä ja osaa reflektoida omaa osaamistaan työtehtäviin ja toimenkuviin. Hän osaa kuvata monipuolisesti matkailualan palvelutuotteiden rakennetta ja ymmärtää taustalla olevat palveluprosessit. Opiskelija osaa hyödyntää hyvin asiakaspolkua palvelutuotteen ideoinnissa. Hän osaa analysoida vieraanvaraisuuden merkitystä palvelualalla ja osaa tulkita toimintaympäristöjen verkostomaista rakennetta. Hän osaa arvioida omaa ammatillista kehittymistä ja tunnistaa kehittymistarpeensa.
Assessment criteria, excellent (5)
Kiitettävä (5)
Opiskelija osaa kuvata matkailualan työtehtäviä ja työprosesseja yksityiskohtaisesti monialaisessa työympäristössä ja osaa reflektoida omaa osaamistaan työtehtäviin ja toimenkuviin. Hän osaa kuvata monipuolisesti matkailualan palvelutuotteiden rakennetta ja ymmärtää taustalla olevat palveluprosessit. Opiskelija osaa kiitettävästi hyödyntää asiakaspolkua palvelutuotteen ideoinnissa. Hän osaa analysoida vieraanvaraisuuden merkitystä palvelualalla eri näkökulmista ja osaa tulkita monipuolisesti toimintaympäristöjen verkostomaista rakennetta. Hän osaa arvioida omaa ammatillista kehittymistä ja kehittymistarpeitaan.
Qualifications
NULL