Skip to main content

Tourism as a Working Environment (10cr)

Code: R81ML21OJ-19001

General information


Timing
01.08.2019 - 31.12.2019
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
10 cr
Local portion
6 cr
Virtual portion
4 cr
RDI portion
10 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Bachelor of Hospitality Management
Degree programmes
Degree Programme in Tourism
Teachers
Milla Hirvaskari
Minna Sipponen
Heidi Kaihua
Course
R81ML21OJ

Evaluation scale

H-5

Objective

Tieto puuttuu

Content

Tieto puuttuu

Materials

Tieto puuttuu

Teaching methods

Tieto puuttuu

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tieto puuttuu

Assessment criteria, good (3)

Hyvä (3)
Opiskelija osaa kuvata matkailualan työtehtäviä ja työprosesseja monialaisessa työympäristössä ja osaa selittää omaa osaamistaan työtehtäviin ja toimenkuviin. Hän osaa kuvata matkailualan palvelutuotteiden rakennetta ja tuntee taustalla olevat palveluprosessit. Opiskelija osaa suunnitella palvelutuotteen asiakaspolkua. Hän osaa kuvata vieraanvaraisuuden merkitystä palvelualalla ja osaa selittää toimintaympäristöjen verkostomaista rakennetta. Hän osaa arvioida osittain omaa ammatillista kehittymistä ja tunnistaa kehittymistarpeensa.
Hyvä (4)
Opiskelija osaa kuvata hyvin matkailualan työtehtäviä ja työprosesseja monialaisessa työympäristössä ja osaa reflektoida omaa osaamistaan työtehtäviin ja toimenkuviin. Hän osaa kuvata monipuolisesti matkailualan palvelutuotteiden rakennetta ja ymmärtää taustalla olevat palveluprosessit. Opiskelija osaa hyödyntää hyvin asiakaspolkua palvelutuotteen ideoinnissa. Hän osaa analysoida vieraanvaraisuuden merkitystä palvelualalla ja osaa tulkita toimintaympäristöjen verkostomaista rakennetta. Hän osaa arvioida omaa ammatillista kehittymistä ja tunnistaa kehittymistarpeensa.

Assessment criteria, excellent (5)

Kiitettävä (5)
Opiskelija osaa kuvata matkailualan työtehtäviä ja työprosesseja yksityiskohtaisesti monialaisessa työympäristössä ja osaa reflektoida omaa osaamistaan työtehtäviin ja toimenkuviin. Hän osaa kuvata monipuolisesti matkailualan palvelutuotteiden rakennetta ja ymmärtää taustalla olevat palveluprosessit. Opiskelija osaa kiitettävästi hyödyntää asiakaspolkua palvelutuotteen ideoinnissa. Hän osaa analysoida vieraanvaraisuuden merkitystä palvelualalla eri näkökulmista ja osaa tulkita monipuolisesti toimintaympäristöjen verkostomaista rakennetta. Hän osaa arvioida omaa ammatillista kehittymistä ja kehittymistarpeitaan.

Qualifications

NULL

Go back to top of page