Moving and Functional Individual as a Customer in Physiotherapy (5cr)
Code: R705FL21OJ-19001
General information
- Timing
- 23.10.2019 - 31.12.2019
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 3 cr
- Virtual portion
- 2 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Bachelor of Health Care, Physiotherapy
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Physiotherapy
- Teachers
- Anne Immonen
- Paula Korteniemi
- Anne Rautio
- Mika Rahkola
- Johanna Husa-Russell
- Heli Katajamäki
- Scheduling groups
- Ryhmä A (Size: 24 . Open UAS : 0.)
- Ryhmä B (Size: 24 . Open UAS : 0.)
- Small groups
- Ryhmä A
- Ryhmä B
- Course
- R705FL21OJ
Evaluation scale
H-5
Objective
Tieto puuttuu
Execution methods
Oppiminen toteutuu PBL tutoriaalityöskentelyn mukaisesti (2 sykliä).
Opintojakso integroidaan opintojaksoon R705FL41 Liikkuva ihminen ja toimiva yksilö fysioterapeutin asiakkaana, harjoittelu.
Accomplishment methods
Oppimistehtävät:
1. sykli
- Anatomian alaraajatentti. (hyl – K5)
2. sykli:
- Biomekaniikan tentti. (hyl – K5)
- Anatomian yläraajatentti. (hyl – K5)
- Motorisen kehityksen kokoava tehtävä: Ihmisen motorinen toiminta ja sen muuttuminen. Pienryhmissä. Erillinen ohje. (hyl –hyv)
Osana tutoriaalityöskentelyä opiskelijat tekevät itse- ja vertaisarviointia oppimisen prosessien etenemisestä.
Lisäksi opiskelija tekee oppimisen arviointia osana portfoliotyöskentelyä.
Osaamisen näyttö toteutuu lukukauden lopussa sisältäen teoreettista osaamista kartoittavan kirjallisen ja käytännön osaamista kartoittavan työkokeen.
Content
Tieto puuttuu
Materials
Tieto puuttuu
Teaching methods
Tieto puuttuu
Assessment criteria, satisfactory (1)
Tieto puuttuu
Assessment criteria, good (3)
H3
Osaat selittää kasvun ja kehityksen päälinjat, motorisen toiminnan kehityksen ja sen säätelyn.
Osaat selittää yksilön motorisen taidon oppimisen etenemisen.
Osaat selittää yksilön motorisen toiminnan biomekaanisen perustan.
H4
Osaat selittää ja perustella yksilön kasvun ja kehityksen päälinjat, motorisen toiminnan kehityksen ja sen säätelyn.
Osaat selittää ja perustella yksilön motorisen taidon oppimisen etenemisen.
Osaat selittää ja perustella yksilön motorisen toiminnan biomekaanisen perustan.
Assessment criteria, excellent (5)
Osaat arvioida ja analysoida yksilön kasvua ja kehitystä, motorisen toiminnan kehitystä ja sen säätelyä.
Osaat arvioida ja analysoida yksilön motorisen taidon oppimisen etenemistä.
Osaat arvioida ja analysoida yksilön motorisen toiminnan biomekaanista perustaa.
Assessment criteria, approved/failed
Hylätty: Opiskelija ei saavuta T1-tason osaamista
Qualifications
NULL