Skip to main content

Moving and Functional Individual as a Customer in Physiotherapy (5cr)

Code: R705FL21OJ-19001

General information


Timing
23.10.2019 - 31.12.2019
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
3 cr
Virtual portion
2 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Bachelor of Health Care, Physiotherapy
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Physiotherapy
Teachers
Anne Immonen
Paula Korteniemi
Anne Rautio
Mika Rahkola
Johanna Husa-Russell
Heli Katajamäki
Scheduling groups
Ryhmä A (Size: 24 . Open UAS : 0.)
Ryhmä B (Size: 24 . Open UAS : 0.)
Small groups
Ryhmä A
Ryhmä B
Course
R705FL21OJ

Evaluation scale

H-5

Objective

Tieto puuttuu

Execution methods

Oppiminen toteutuu PBL tutoriaalityöskentelyn mukaisesti (2 sykliä).
Opintojakso integroidaan opintojaksoon R705FL41 Liikkuva ihminen ja toimiva yksilö fysioterapeutin asiakkaana, harjoittelu.

Accomplishment methods

Oppimistehtävät:
1. sykli
- Anatomian alaraajatentti. (hyl – K5)
2. sykli:
- Biomekaniikan tentti. (hyl – K5)
- Anatomian yläraajatentti. (hyl – K5)
- Motorisen kehityksen kokoava tehtävä: Ihmisen motorinen toiminta ja sen muuttuminen. Pienryhmissä. Erillinen ohje. (hyl –hyv)

Osana tutoriaalityöskentelyä opiskelijat tekevät itse- ja vertaisarviointia oppimisen prosessien etenemisestä.
Lisäksi opiskelija tekee oppimisen arviointia osana portfoliotyöskentelyä.
Osaamisen näyttö toteutuu lukukauden lopussa sisältäen teoreettista osaamista kartoittavan kirjallisen ja käytännön osaamista kartoittavan työkokeen.

Content

Tieto puuttuu

Materials

Tieto puuttuu

Teaching methods

Tieto puuttuu

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tieto puuttuu

Assessment criteria, good (3)

H3
Osaat selittää kasvun ja kehityksen päälinjat, motorisen toiminnan kehityksen ja sen säätelyn.
Osaat selittää yksilön motorisen taidon oppimisen etenemisen.
Osaat selittää yksilön motorisen toiminnan biomekaanisen perustan.
H4
Osaat selittää ja perustella yksilön kasvun ja kehityksen päälinjat, motorisen toiminnan kehityksen ja sen säätelyn.
Osaat selittää ja perustella yksilön motorisen taidon oppimisen etenemisen.
Osaat selittää ja perustella yksilön motorisen toiminnan biomekaanisen perustan.

Assessment criteria, excellent (5)

Osaat arvioida ja analysoida yksilön kasvua ja kehitystä, motorisen toiminnan kehitystä ja sen säätelyä.
Osaat arvioida ja analysoida yksilön motorisen taidon oppimisen etenemistä.
Osaat arvioida ja analysoida yksilön motorisen toiminnan biomekaanista perustaa.

Assessment criteria, approved/failed

Hylätty: Opiskelija ei saavuta T1-tason osaamista

Qualifications

NULL

Go back to top of page