Skip to main content

R&D Management (5cr)

Code: R31YL25OJ-19002

General information


Timing
01.08.2019 - 22.10.2019
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
2 cr
Virtual portion
3 cr
RDI portion
3 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Master's Degree Programmes
Campus
Rantavitikka, Jokiväylä 11, Rovaniemi
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Management of Business Competencies
Teachers
Maarit Tihinen
Teacher in charge
Maarit Tihinen
Course
R31YL25OJ

Evaluation scale

H-5

Objective

Tieto puuttuu

Content

Tieto puuttuu

Materials

Tieto puuttuu

Teaching methods

Tieto puuttuu

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tyydyttävä T1-T2
Opiskelija analysoi työyhteisön kehittämistoiminnan nykytilaa sekä perustelee kehittämistarpeita. Hän suunnittelee kehittämistoimepiteitä tunnistaen tutkivan kehittämisen ja laadunhallinnan menetelmiä ja työvälineitä. Opiskelija analysoi ja tulkitsee ajankohtaisia kehittämistarpeita ja perustelee toimenpiteitä sekä laatii tasapainoisen ja johdonmukaisen, aiheen hallintaa osoittavan kehittämistehtävän, joka sisältää  johtopäätöksiä.

Assessment criteria, good (3)

Hyvä H3-H4
Opiskelija analysoi ja tulkitsee työyhteisön kehittämistoiminnan nykytilaa sekä perustelee ja selittää kehittämistarpeita. Hän suunnittelee kehittämistoimepiteitä tunnistaen ja soveltaen tutkivan kehittämisen, laadunhallinnan ja kestävän kehityksen menetelmiä ja työvälineitä. Opiskelija analysoi ja tulkitsee ajankohtaisia kehittämistarpeita ja perustelee toimenpiteitä sekä laatii tasapainoisen ja johdonmukaisen, aiheen hyvää hallintaa osoittavan kehittämistehtävän, joka sisältää selkeitä ja luotettavia johtopäätöksiä.

Assessment criteria, excellent (5)

Kiitettävä K5
Opiskelija analysoi, tulkitsee ja suhteuttaa työyhteisön kehittämistoiminnan nykytilaa sekä perustelee ja selittää kehittämistarpeita. Hän suunnittelee kehittämistoimepiteitä tunnistaen ja soveltaen laajasti tutkivan kehittämisen, laadunhallinnan ja kestävän kehityksen menetelmiä ja työvälineitä. Opiskelija analysoi, tulkitsee ja ennakoi ajankohtaisia kehittämistarpeita ja perustelee hyvin toimenpiteitä sekä laatii tasapainoisen ja johdonmukaisen, aiheen erittäin hyvää hallintaa osoittavan kehittämistehtävän, joka sisältää selkeitä, luotettavia ja perusteltuja johtopäätöksiä.

Qualifications

NULL

Go back to top of page