Skip to main content

Strategic Financial Management (5cr)

Code: R31YL22OJ-19001

General information


Enrollment
02.09.2019 - 30.09.2019
Registration for the implementation has ended.
Timing
23.10.2019 - 31.12.2019
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
0 cr
Virtual portion
5 cr
RDI portion
2 cr
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Master's Degree Programmes
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Management of Business Competencies
Teachers
Maarit Tihinen
Course
R31YL22OJ

Evaluation scale

H-5

Objective

,

Content

Tieto puuttuu

Materials

Tieto puuttuu

Teaching methods

Tieto puuttuu

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tyydyttävä T1-T2
Opiskelija analysoi ja tulkitsee talouden suunnittelun ja johtamisen nykytilaa ja kehittämistarpeita työyhteisössä. Hän tuntee talouden johtamisen teoreettisen taustan, lainsäädännön vaatimukset sekä verkostojen merkityksen. Hän tulkitsee ajankohtaisia kehittämistarpeita ja perustelee toimenpiteitä. Opiskelija laatii johdonmukaisen ja aiheen hallintaa osoittavan kehittämistehtävän, joka sisältää johtopäätöksiä.

Assessment criteria, good (3)

Hyvä H3-H4
Opiskelija analysoi ja tulkitsee talouden suunnittelun ja johtamisen nykytilaa sekä perustelee ja selittää kehittämistarpeita työyhteisössä. Hän huomioi suunnittelussaan talouden johtamisen teoreettisen taustan, lainsäädännön vaatimukset ja verkostojen merkityksen. Hän analysoi ja tulkitsee ajankohtaisia kehittämistarpeita ja perustelee hyvin toimenpiteitä. Opiskelija laatii tasapainoisen ja johdonmukaisen, aiheen hallintaa osoittavan kehittämistehtävän, joka sisältää selkeitä, luotettavia johtopäätöksiä.

Assessment criteria, excellent (5)

Kiitetttävä K5
Opiskelija analysoi, tulkitsee ja suhteuttaa talouden suunnittelun ja johtamisen nykytilaa sekä perustelee ja selittää kehittämistarpeita työyhteisössä. Hän soveltaa suunnittelussaan talouden johtamisen teoreettista taustaa, lainsäädännön vaatimuksia ja verkostoja. Hän analysoi, tulkitsee ja ennakoi ajankohtaisia kehittämistarpeita ja perustelee hyvin toimenpiteitä. Opiskelija laatii tasapainoisen ja johdonmukaisen, aiheen erittäin hyvää hallintaa osoittavan kehittämistehtävän, joka sisältää selkeitä, luotettavia ja perusteltuja johtopäätöksiä.

Qualifications

NULL

Go back to top of page