Strategic Financial Management (5cr)
Code: R31YL22OJ-19001
General information
- Enrollment
- 02.09.2019 - 30.09.2019
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 23.10.2019 - 31.12.2019
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- RDI portion
- 2 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- Master's Degree Programmes
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Management of Business Competencies
- Teachers
- Maarit Tihinen
- Course
- R31YL22OJ
Evaluation scale
H-5
Objective
,
Content
Tieto puuttuu
Materials
Tieto puuttuu
Teaching methods
Tieto puuttuu
Assessment criteria, satisfactory (1)
Tyydyttävä T1-T2
Opiskelija analysoi ja tulkitsee talouden suunnittelun ja johtamisen nykytilaa ja kehittämistarpeita työyhteisössä. Hän tuntee talouden johtamisen teoreettisen taustan, lainsäädännön vaatimukset sekä verkostojen merkityksen. Hän tulkitsee ajankohtaisia kehittämistarpeita ja perustelee toimenpiteitä. Opiskelija laatii johdonmukaisen ja aiheen hallintaa osoittavan kehittämistehtävän, joka sisältää johtopäätöksiä.
Assessment criteria, good (3)
Hyvä H3-H4
Opiskelija analysoi ja tulkitsee talouden suunnittelun ja johtamisen nykytilaa sekä perustelee ja selittää kehittämistarpeita työyhteisössä. Hän huomioi suunnittelussaan talouden johtamisen teoreettisen taustan, lainsäädännön vaatimukset ja verkostojen merkityksen. Hän analysoi ja tulkitsee ajankohtaisia kehittämistarpeita ja perustelee hyvin toimenpiteitä. Opiskelija laatii tasapainoisen ja johdonmukaisen, aiheen hallintaa osoittavan kehittämistehtävän, joka sisältää selkeitä, luotettavia johtopäätöksiä.
Assessment criteria, excellent (5)
Kiitetttävä K5
Opiskelija analysoi, tulkitsee ja suhteuttaa talouden suunnittelun ja johtamisen nykytilaa sekä perustelee ja selittää kehittämistarpeita työyhteisössä. Hän soveltaa suunnittelussaan talouden johtamisen teoreettista taustaa, lainsäädännön vaatimuksia ja verkostoja. Hän analysoi, tulkitsee ja ennakoi ajankohtaisia kehittämistarpeita ja perustelee hyvin toimenpiteitä. Opiskelija laatii tasapainoisen ja johdonmukaisen, aiheen erittäin hyvää hallintaa osoittavan kehittämistehtävän, joka sisältää selkeitä, luotettavia ja perusteltuja johtopäätöksiä.
Qualifications
NULL