Marketing Planning (5cr)
Code: A31L0106OJ-3001
General information
- Enrollment
- 02.12.2025 - 31.12.2025
- Registration for introductions has not started yet.
- Timing
- 01.01.2026 - 31.07.2026
- The implementation has not yet started.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Bachelor of Business Administration, Business Economics T
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 35
- Teachers
- Jonna Kaarivaara
- Teacher in charge
- Jonna Kaarivaara
- Groups
-
T42T25STradenomi (AMK) tietojenkäsittely, päiväopinnot, Tornio, syksy 2025
-
T31L25STradenomi (AMK) liiketalous, XBIT-akatemia, päiväopinnot, Tornio, syksy 2025
- Course
- A31L0106OJ
Evaluation scale
H-5
Objective
Osaat suunnitella yrityksen markkinointia ja kehittää markkinointiprosessia. Tiedät miten ja miksi kuluttajat tekevät ostopäätöksiä. Tiedät miten tehdään digitaalista markkinointia.
Content
*kuluttajakäyttäytyminen
*markkinoinnin suunnittelu ja digitaallisuus
*markkinointiprosessi
*markkinointipäätösten vaikutusten arviointi
*opintojakso voi sisältää oppimisprojektin
Assessment criteria, satisfactory (1)
Tunnistat osittain markkinointiprosessin ja asiat, jotka liittyvät markkinointiin.
Tunnistat kuluttajan ostokäyttäymisen periaatteet.
Tunnistat digitaalisen markkinoinin toimintatavat.
Tiedät markkinointipäätösten vaikutuksen yrityksen toimintaan.
Osaat kantaa vastuuta projektin tehtävistä osana opiskelijatiimiä.
Assessment criteria, good (3)
Ymmärrät markkinointiprosessin ja asiat, jotka liittyvät markkinointiin.
Ymmärrät kuluttajan ostokäyttäymisen periaatteet.
Tiedät digitaalisen markkinoinin toimintatavat.
Tiedät markkinointipäätösten vaikutuksen yrityksen toimintaan.
Osaat toimia tiimissä huomioiden tiimin jäsenet, sekä osaat analysoida toimintaasi tiimissä.
Assessment criteria, excellent (5)
Ymmärrät ja hallitset hyvin markkinointiprosessin ja asiat, jotka liittyvät markkinointiin.
Osaat arvioida analyyttisesti kuluttajan ostokäyttäytymistä..
Ymmärrät ja osaat käyttää digitaalisia markkinoinin toimintatapoja.
Osaat analysoida markkinointipäätösten vaikutuksen yrityksen toimintaan.
Osaat toimia tiimissä huomioiden tiimin jäsenet, sekä osaat analysoida toimintaasi tiimissä.
Olet tiimissä toimija, joka osaa viedä toimintaa kohti hyvää lopputulosta.