Siirry suoraan sisältöön

Työntekijäkokemuksen kehittäminen (5op)

Toteutuksen tunnus: T31L141OJ-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.12.2025 - 31.12.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
01.01.2026 - 31.05.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tradenomikoulutus, liiketalous T
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 70
Koulutus
Liiketalouden koulutus, Tornio
Opettajat
Mika Saloheimo
Vastuuopettaja
Mika Saloheimo
Ryhmät
TA31L24S
Tradenomikoulutus, liiketalous (verkko-opinnot), Tornio, syksy 2024
Opintojakso
T31L141OJ

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuasi ymmärrät esimiehen vaikutuksen työntekijäkokemuksen syntymiseen. Tiedostat työntekijäkokemuksen vaikutukset yrityksen strategiaan ja toimintaan. Osaat muotoilla työntekijäpolun ja tunnistat kehittämiskohteita. Tiedät kuinka työntekijäkokemusta mitataan ja analysoidaan.

Sisältö

* työntekijäkokemus
* työntekijäpolun muotoilu
* mittaaminen ja analysointi

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Osaat kuvata esimiehen vaikutuksen työntekijäkokemuksen syntymiseen. Osaat kertoa työntekijäkokemuksen vaikutukset yrityksen strategiaan ja toimintaan. Tunnistat työntekijäpolun sekä sen kehittämiskohteita. Osaat mitata työntekijäkokemusta ja raportoida tulokset.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Osaat selittää esimiehen vaikutuksen työntekijäkokemuksen syntymiseen. Osaat kertoa yleistäen työntekijäkokemuksen vaikutukset yrityksen strategiaan ja toimintaan. Osaat kuvata työntekijäpolun sekä huomioida laajemmasta näkökulmasta siihen liittyviä kehittämiskohteita. Osaat mitata työntekijäkokemusta ja raportoida tulokset kehittävällä otteella.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Osaat analysoiden raportoida esimiehen vaikutuksen työntekijäkokemuksen syntymiseen. Osaat kertoa analysoiden työntekijäkokemuksen vaikutukset yrityksen strategiaan ja toimintaan. Osaat muotoilla työntekijäpolun ja osaa kertoa perustellun kriittisesti erilaisia kehittämiskohteita. Osaat mitata työntekijäkokemusta ja analysoida tuloksia analyyttisesti hyödyntäen teoriatietoa.

Siirry alkuun