Työntekijäkokemuksen kehittäminen (5op)
Toteutuksen tunnus: T31L141OJ-3004
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.12.2025 - 31.12.2025
- Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
- 01.01.2026 - 31.05.2026
- Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Tradenomikoulutus, liiketalous T
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 70
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus, Tornio
- Opettajat
- Mika Saloheimo
- Vastuuopettaja
- Mika Saloheimo
- Ryhmät
-
TA31L24STradenomikoulutus, liiketalous (verkko-opinnot), Tornio, syksy 2024
- Opintojakso
- T31L141OJ
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuasi ymmärrät esimiehen vaikutuksen työntekijäkokemuksen syntymiseen. Tiedostat työntekijäkokemuksen vaikutukset yrityksen strategiaan ja toimintaan. Osaat muotoilla työntekijäpolun ja tunnistat kehittämiskohteita. Tiedät kuinka työntekijäkokemusta mitataan ja analysoidaan.
Sisältö
* työntekijäkokemus
* työntekijäpolun muotoilu
* mittaaminen ja analysointi
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Osaat kuvata esimiehen vaikutuksen työntekijäkokemuksen syntymiseen. Osaat kertoa työntekijäkokemuksen vaikutukset yrityksen strategiaan ja toimintaan. Tunnistat työntekijäpolun sekä sen kehittämiskohteita. Osaat mitata työntekijäkokemusta ja raportoida tulokset.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Osaat selittää esimiehen vaikutuksen työntekijäkokemuksen syntymiseen. Osaat kertoa yleistäen työntekijäkokemuksen vaikutukset yrityksen strategiaan ja toimintaan. Osaat kuvata työntekijäpolun sekä huomioida laajemmasta näkökulmasta siihen liittyviä kehittämiskohteita. Osaat mitata työntekijäkokemusta ja raportoida tulokset kehittävällä otteella.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Osaat analysoiden raportoida esimiehen vaikutuksen työntekijäkokemuksen syntymiseen. Osaat kertoa analysoiden työntekijäkokemuksen vaikutukset yrityksen strategiaan ja toimintaan. Osaat muotoilla työntekijäpolun ja osaa kertoa perustellun kriittisesti erilaisia kehittämiskohteita. Osaat mitata työntekijäkokemusta ja analysoida tuloksia analyyttisesti hyödyntäen teoriatietoa.