Skip to main content

Personal Study Plan (1cr)

Code: HOPS0004V24-3002

General information


Enrollment
12.08.2025 - 29.08.2025
Registration for the implementation has ended.
Timing
19.08.2025 - 31.12.2025
Implementation is running.
Number of ECTS credits allocated
1 cr
Local portion
1 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Faculty of Art and Design
Campus
Yliopisto, Yliopistonkatu 8, Rovaniemi
Teaching languages
Finnish
Seats
7 - 120
Teachers
Marjo Pernu
Teacher in charge
Marjo Pernu
Scheduling groups
Harjoitusryhmä 1 kuvataidekasvatus R1 (Size: 22 . Open UAS : 0.)
Harjoitusryhmä 2 kuvataidekasvatus R2 (Size: 22 . Open UAS : 0.)
Harjoitusryhmä 3 muotoilu (Size: 22 . Open UAS : 0.)
Harjoitusryhmä 4 graafinen suunnittelu (Size: 22 . Open UAS : 0.)
Harjoitusryhmä 5 muoti ja tekstiilisuunnittelu (Size: 22 . Open UAS : 0.)
Harjoitusryhmä 6 audiovisuaalinen mediakulttuuri (Size: 22 . Open UAS : 0.)
Small groups
Group Exercise 1
Group Exercise 2
Group Exercise 3
Group Exercise 4
Group Exercise 5
Group Exercise 6
Course
HOPS0004V24

Evaluation scale

H-5

Objective

Opintojakson jälkeen opiskelija tuntee korkeakoululaitostaja opintoympäristöä sekä osaa suunnitella opin­to­jaan.

Execution methods

Yliopiston avajaiset
Yliopiston järjestämät luennot kaikille opintonsaaloittaville
Tiedekuntaan ja omaan alaan orientointi
Opiskelijatutoreiden pienryhmäohjaus
Opettajatutoreiden ryhmä- ja yksilöohjaus ja
HOPS:n laadinta

Content

Korkeakoululaitos ja Lapin yliopisto
Koulutusalan/oppiaineiden esittely
Opintojen suunnittelu ja opiskelutekniikka
Opiskelijan asema, oikeudet ja velvollisuudet sekä opiskelijajärjestöt
Fyysinen ja sosiaalinen opintoympäristöKirjasto ja informaatiopalvelut

Assessment criteria, approved/failed

Hylätty
Opiskelija tuntee heikosti korkeakoululaitosta, opintoympäristöjen käyttötaidot ovat puutteelliset eikä opiskelija ole laatinut henkilökohtaista opintosuunnitelmaa.

Hyväksytty
Opiskelija tuntee korkeakoululaitosta, osaa käyttää opintoympäristöjä sekä on tehnyt henkilökohtaisen opintosuunnitelman.

Go back to top of page