Relevance Management and Brand Building (5 cr)
Code: R300BN129-3001
General information
- Enrollment
- 01.10.2024 - 16.03.2025
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 17.03.2025 - 20.04.2025
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 3 cr
- Virtual portion
- 2 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Bachelor of Business Administration, Business Economics R
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 40
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Management
- Teachers
- Emma Penttinen
- Kati Koivunen
- Teacher in charge
- Kati Koivunen
- Groups
-
R31L23SATradenomikoulutus, liiketalous, päiväopinnot, Rovaniemi, syksy 2023
- Course
- R300BN129
Evaluation scale
H-5
Objective
Opiskelija tietää merkityksellisyyden johtamisen ja brändin rakentamisen brändin johtamisen keskeisimmät käsitteet, teoriat ja menetelmät.
Hän ymmärtää strategian ja brändin yhteyden sekä sen, miten merkityksiä luodaan ja johdetaan.
Opiskelija ymmärtää brändinhallinnan ja – johtamisen merkityksen liiketoiminnassa sekä näihin liittyvät riskit ja mahdollisuudet.
Hän osaa arvioida brändejä eri käsitteistöjä ja työkaluja käyttäen.
Opiskelija ymmärtää vastuullisuustoiminnan roolin kestävän brändin osana.
Hän osaa viestiä vastuullisuusviestinnän keinoin.
Kompetenssit: vastuullisen liiketoiminnan kehittäminen, johtaminen
Content
Merkityksellisyyden johtaminen
Brändin rakentaminen ja johtaminen
Riskit
Vastuullisuusviestintä
Vastuullisuus osana brändiä
Assessment criteria, satisfactory (1)
Taso 1
Merkityksellisyyden johtaminen ja brändin rakentaminen:
Opiskelija tietää ja osaa kuvata merkityksellisyyden johtamisen ja brändin rakentamisen brändin johtamisen keskeisimmät käsitteet, teoriat ja menetelmät.
Hän ymmärtää strategian ja brändin yhteyden sekä sen, miten merkityksiä luodaan ja johdetaan.
Opiskelija ymmärtää brändinhallinnan ja – johtamisen merkityksen liiketoiminnassa sekä näihin liittyvät riskit ja mahdollisuudet.
Opiskelija osaa ohjeiden avulla arvioida brändejä eri käsitteistöjä ja työkaluja käyttäen.
Opiskelija ymmärtää vastuullisuustoiminnan roolin kestävän brändin osana.
Taso 2
Merkityksellisyyden johtaminen ja brändin rakentaminen:
Opiskelija ymmärtää merkityksellisyyden johtamisen ja brändin rakentamisen brändin johtamisen keskeisimmät käsitteet, teoriat ja menetelmät.
Opiskelija ymmärtää laajalaisesti strategian ja brändin yhteyden sekä sen, miten merkityksiä luodaan ja johdetaan.
Opiskelija ymmärtää laaja-alaisesti brändinhallinnan ja – johtamisen merkityksen liiketoiminnassa sekä näihin liittyvät riskit ja mahdollisuudet.
Opiskelija osaa arvioida brändejä eri käsitteistöjä ja työkaluja käyttäen.
Opiskelija ymmärtää laaja-alaisesti vastuullisuustoiminnan roolin kestävän brändin osana.
Assessment criteria, good (3)
Taso 3
Merkityksellisyyden johtaminen ja brändin rakentaminen:
Opiskelija hallitsee merkityksellisyyden johtamisen ja brändin rakentamisen brändin johtamisen keskeisimmät käsitteet, teoriat ja menetelmät.
Opiskelija hallitsee strategian ja brändin yhteyden sekä sen, miten merkityksiä luodaan ja johdetaan.
Opiskelija hallitsee brändinhallinnan ja – johtamisen merkityksen liiketoiminnassa sekä näihin liittyvät riskit ja mahdollisuudet.
Opiskelija osaa analysoida eri näkökulmat huomioiden brändejä eri käsitteistöjä ja työkaluja käyttäen.
Opiskelija hallitsee vastuullisuustoiminnan roolin kestävän brändin osana.
Taso 4
Merkityksellisyyden johtaminen ja brändin rakentaminen:
Opiskelija hallitsee laaja-alaisesti merkityksellisyyden johtamisen ja brändin rakentamisen brändin johtamisen keskeisimmät käsitteet, teoriat ja menetelmät. Opiskelija osaa analysoida strategian ja brändin yhteyden sekä sen, miten merkityksiä luodaan ja johdetaan.
Opiskelija osaa analysoida brändinhallinnan ja – johtamisen merkityksen liiketoiminnassa sekä näihin liittyvät riskit ja mahdollisuudet.
Opiskelija osaa kriittisesti analysoida brändejä eri käsitteistöjä ja työkaluja käyttäen.
Opiskelija hallitsee laajalaisesti vastuullisuustoiminnan roolin kestävän brändin osana.
Assessment criteria, excellent (5)
Taso 5
Merkityksellisyyden johtaminen ja brändin rakentaminen:
Opiskelija osaa kriittisesti tarkastella merkityksellisyyden johtamisen ja brändin rakentamisen brändin johtamisen keskeisimmät käsitteet, teoriat ja menetelmät. Opiskelija osaa kriittisesti analysoida strategian ja brändin yhteyden sekä sen, miten merkityksiä luodaan ja johdetaan.
Opiskelija osaa kriittisesti analysoida brändinhallinnan ja – johtamisen merkityksen liiketoiminnassa sekä näihin liittyvät riskit ja mahdollisuudet.
Opiskelija osaa kriittisesti analysoida brändejä eri käsitteistöjä ja työkaluja käyttäen.
Opiskelija osaa analysoida vastuullisuustoiminnan roolin kestävän brändin osana.
Assessment criteria, approved/failed
Hyväksytty/hylätty: Hän osaa viestiä vastuullisuusviestinnän keinoin.