Skip to main content

Visual Art, Project part (1cr)

Code: LAPE0530-3003

General information


Enrollment
08.08.2023 - 11.09.2023
Registration for the implementation has ended.
Timing
11.09.2023 - 15.12.2023
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
1 cr
Local portion
1 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Faculty of Education
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 100
Teachers
Seija Ulkuniemi
Scheduling groups
R1 (Size: 0 . Open UAS : 0.)
R2 (Size: 0 . Open UAS : 0.)
R3 (Size: 0 . Open UAS : 0.)
R4 (Size: 0 . Open UAS : 0.)
R5 (Size: 0 . Open UAS : 0.)
Small groups
Harjoitusryhmä 1
Harjoitusryhmä 2
Harjoitusryhmä 3
Harjoitusryhmä 4
Harjoitusryhmä 5
Course
LAPE0530

Evaluation scale

H-5

Objective

Opiskelija
- tietää ympäristökasvatuksen peruskäsitteitä
- tunnistaa metsän merkityksen kestävän kehityksen eri osa-alueiden toteutumiselle
- tutkii metsää siihen liittyviä ekologisia, esteettisiä ja eettisiä arvoja punniten sekä luontosuhdettaan vahvistaen
- ilmaisee suhdettaan metsään kuvataiteen keinoin

Execution methods

3 h suurryhmäopetusta (yhdessä YLT:in lehtoreiden kanssa) & 6 h harjoituksia sekä 16 h itsenäistä työtä (yksilö-/pari/ryhmätyöskentelyä)

Accomplishment methods

Aktiivinen osallistuminen suurryhmäopetukseen ja harjoituksiin
SEKÄ
joko henkilökohtaista metsäsuhdetta kuvaavan kuvataiteellisen teoksen tai metsään liittyvän ympäristökasvatuksellisen kuvataideprojektin toteutus ja esittely

Content

- Ympäristökasvatuksen perusteita
- Ympäristötaiteen taustaa ja maastoharjoituksia
- Omakohtaisen metsäsuhteen pohdinta ja ilmaisu

Assessment criteria, approved/failed

Hylätty
Projekti on erittäin puutteellinen, virheellinen, sisältää huomattavia väärinkäsityksiä tai vastaa heikosti tehtävänantoa. / Visuaalinen osuus on puutteellinen tai ilmentää kuvataiteellisten keinojen heikkoa hallintaa.

Hyväksytty
Projekti vastaa tehtävänantoa, osoittaa ymmärtämistä sekä taitoa analysoida ja perustella. / Visuaalinen osuus ilmentää kuvataiteellisten keinojen hyvää tai kiitettävää hallintaa.

Go back to top of page